Warszawa, 15 grudnia 2017 r. Okres przed Bożym Narodzeniem to jeden z najniebezpieczniejszych w ciągu całego roku – mówi ekspert z Fundacji Wiedza To Bezpieczeństwo. W ten wyjątkowy dla wielu z nas czas szczególnie aktywni s
Informacja prasowa, Warszawa, 28.09.2017 r.Do wielu przedsiębiorstw transportowych w Polsce trafił pierwszy numer kwartalnika „Czas na transport”. Czasopismo wydawane, przez markę VIAON, skierowane jest do branży TSL, w szczeg
Niektórzy podatnicy, rozliczając podatek dochodowy za 2019 rok, po raz pierwszy będą mogli skorzystać z preferencyjnego opodatkowania dochodów z praw własności intelektualnej – IP BOX (Intellectual Property Box). Ulga dotyczy
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, 02.11.2020 Grupa Waryński z szerokimi planami inwestycyjnymiWaryński S.A. Grupa Holdingowa, która realizuje projekty komercyjne i
Warszawa, 22 grudnia 2017 r.7 symptomów kryzysu w firmiePomimo rosnącego optymizmu polskiego sektora MŚP i zadowalających danych płynących z rynku kryzysy w firmach zdarzają się i będą mieć miejsce również w przyszłoś
materiał prasowy8 października 2019Brexit – niezależnie czy będzie uporządkowany, czy tzw. „twardy”, znacząco odmieni relacje handlowe między Wielką Brytanią a krajami UE. O skutkach najważniejszej secesji minionych l
Trzy zmiany w PIT planowane przez rządWedług zapowiedzi rządzących w 2020 roku miałyby wejść w życie znaczące zmiany w PIT. Dotyczą one obniżenia pierwszego progu podatkowego do 17%, zerowego PIT dla osób do 26 roku życia
Kryzys dotknął 70% firm. Jak przedsiębiorcy radzą sobie po wielu miesiącach pandemii? Raport Oferteo.pl70% firm w Polsce odczuwa już straty związane z pandemią. Do końca października większości z nich udawało się unikną
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 5.12.2019Od 1 stycznia 2020 roku w życie wchodzi dawno zapowiadany mikrorachunek podatkowy, czyli tzw. indywidualny rachunek podatkowy, służący do wpłat PIT, CIT i VAT. Jego celem jest dostarczanie wp�
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie