Warszawa, 18.05.2018 r.Informacja prasowa RODO – prawo dostosowane do wielkości przedsiębiorstwaZmiany w zakresie ochrony danych osobowych, które zaczną obowiązywać już za kilka dni, dotyczą wszystkich firm. Europejskie ro
Idą zmiany w JPK: nowa struktura i kary finansowe za błędyPiotr Ciszewski, ekspert podatkowy w firmie inFakt, oferującej nowoczesne rozwiązania księgoweJuż od 1 lipca 2019 roku struktura JPK_VAT oraz deklaracje VAT mogą zosta
Warszawa, 17 listopada 2017 r.Informacja prasowa Uwagi dotyczące ustawy o jawności życia publicznego23 października 2017 r. został opublikowany projekt ustawy o jawności życia publicznego. Miał on zwiększyć transparentno�
Warszawa, 30 maja 2018 Informacja prasowaKiedy coraz częściej słyszysz:„Mamo, kup mi”. Jak mądrze odmawiać dziecku?Tłumaczysz dziecku, że nie masz pieniędzy, a ono pociesza cię słowami: „Nie martw się mamo, weźmie
Warszawa, 18 marca 2020 r.KOMUNIKAT PRASOWYBank Pocztowy podnosi limit płatności bez konieczności podawania kodu PIN do 100 złotych w transakcjach zbliżeniowychRusza usługa Bank Pocztowy GotowyBank Pocztowy podwyższył limi
RODO szansą na rozwój biznesu– raport Konica MinoltaWarszawa, 23 maja 2018 – Według badania opublikowanego przez Konica Minolta w pierwszym kwartale 2018 roku, aż 43% małych firm przyznaje, że nie ma wystarczającej wiedz
Warszawa, 19 kwietnia 2018 r.Informacja prasowa Organizacje – niezależnie od swojej wielkości, zakresu działań i zasięgu terytorialnego – realizując swoje zadania przetwarzają dane osobowe. Są to np. informacje dotyczące
Warszawa, 18 września 2019INFORMACJA PRASOWA500+ na pierwsze dziecko – na co rodzice przeznaczają uzyskane środki?Zdecydowana większość przeznaczy dodatkowe środki przede wszystkim ogólnie na dziecko i jego edukację15% r
Warszawa, 26 października 2020Otwarta współpraca, czyli usługi delivery zaangażowane społeczniePierwsza fala pandemii na całym świecie podkreśliła znaczenie usług delivery dla zachowania bezpiecznego dystansu, jak i codzie
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie