Informacja prasowa19/03/2020Domeny.pl: przybywa miejsc w sieci nawiązujących do koronawirusa, wielu z nich lepiej unikaćLawinowo wzrosła liczba domen ze słowami „covid” i „virus”Liczba rejestracji adresów internetowyc
Zerowy PIT dla młodychAneta Socha-Jaworska, ekspert kadrowo-podatkowy w firmie inFakt, oferującej nowoczesne rozwiązania księgoweZerowy PIT dla młodych to nowy pomysł, który według zapowiedzi ma obowiązywać od 1 sierpnia 20
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, 02.11.2020 Grupa Waryński z szerokimi planami inwestycyjnymiWaryński S.A. Grupa Holdingowa, która realizuje projekty komercyjne i
Ukochany, lecz wysłużony pojazd odmówił posłuszeństwa? A może z powodu powiększenia rodziny trzeba zamienić sportowy samochód na większy i bezpieczniejszy? Każda decyzja o zakupie nowego pojazdu to ogromne przeżycie, któr
Windykacja popularniejsza niż sprzedaż długu, czyli jak Polacy odzyskują należnościPolscy wierzyciele nie czekają długo z rozpoczęciem postępowania prowadzącego do odzyskania pieniędzy. Często działania rozpoczynają zar
Biznes na Ukrainie – poradnik dla polskiego przedsiębiorcy2019-11-04 W jaki sposób rozpocząć działalność na terytorium Ukrainy? Jaka forma prowadzenia biznesu będzie najbezpieczniejsza? M.in. te pytania zadają sobie polscy
Informacja prasowaWarszawa, 16 października 2019 r.Polacy na tropie urodzinowych prezentów*Wyniki ankiety PAYBACK Opinion PollUrodziny to wyjątkowy dzień w roku. Dla jednych jest to świetna okazja, by spotkać się z najbliżs
Informacja prasowa14 maj 2019, WarszawaBiurowy dress code i rajstopy. Jak nie popełnić wizerunkowego faux pas?Profesjonalny wizerunek to podstawa udanej kariery zawodowej. W środowisku biznesowym obowiązuje specyficzny dress cod
Aby móc z sukcesem zarabiać na nieruchomościach turystycznych, potrzebny jest odpowiedni nakład finansowy. Paulina Horabik – członek Zarządu i Dyrektor Zarządzający Monument Fund – wyjaśnia, w jaki sposób pozyskać fi
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie