Biznes Firma

Wytwórnia Lodów Polskich „u Lodziarzy” podsumowuje 2019 rok i przedstawia plany

Wytwórnia Lodów Polskich „u Lodziarzy” podsumowuje 2019 rok i przedstawia plany
W mijającym roku Wytwórnia Lodów Polskich „u Lodziarzy” znacząco rozbudowała swoją mobilną flotę – stylizowane riksze i ice-trucki można było spotkać aż w 24 miastach

Data publikacji: 2019-12-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wytwórnia Lodów Polskich „u Lodziarzy” podsumowuje 2019 rok i przedstawia plany
Kategoria: BIZNES, Firma

W mijającym roku Wytwórnia Lodów Polskich „u Lodziarzy” znacząco rozbudowała swoją mobilną flotę – stylizowane riksze i ice-trucki można było spotkać aż w 24 miastach Polski.

Wytwórnia Lodów Polskich „u Lodziarzy” podsumowuje 2019 rok i przedstawia plany BIZNES, Firma - W mijającym roku Wytwórnia Lodów Polskich „u Lodziarzy” znacząco rozbudowała swoją mobilną flotę – stylizowane riksze i ice-trucki można było spotkać aż w 24 miastach Polski.

W mijającym roku Wytwórnia Lodów Polskich „u Lodziarzy” znacząco rozbudowała swoją mobilną flotę – stylizowane riksze i ice-trucki można było spotkać aż w 24 miastach Polski. Obecnie sieć planuje wprowadzenie do oferty franczyzowej modelu współpracy całorocznej.

Nowe, zaskakujące smaki lodów, blisko 100 działających lodziarni, deser dla dzieci oraz uruchomienie aplikacji na telefon – tak w skrócie można podsumować 2019 rok w Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy”. Sezon letni pokazał także, że formaty mobilne cieszą się wśród franczyzobiorców coraz większym powodzeniem. Nic dziwnego – zakup lub dzierżawa rikszy nie wiążą się z dużymi nakładami finansowymi, a dają partnerom sieci spore możliwości.

– Riksze świetnie sprawdzają się przy sprzedaży w parkach, na deptakach czy w centrach miast. Umożliwiają także zmianę lokalizacji w dowolnym momencie. Ale to nie wszystko. Wielu naszych franczyzobiorców wykorzystuje je nie tylko wiosną czy latem, ale również jako atrakcje podczas eventów, imprez firmowych czy wesel – mówi Paulina Daniłowicz, manager rozwoju sieci „u Lodziarzy”.

To właśnie dlatego w nadchodzącym roku sieć planuje nadal intensywnie poszerzać swoją mobilną flotę. Dla obecnych i przyszłych partnerów przygotowuje także sporą zmianę w modelach współpracy – sprzedaż całoroczną.

– Sprzedaż całoroczna nie jest niczym nowym w naszej sieci. Lodziarnie z częścią kawiarnianą lub wyspy w galeriach handlowych z powodzeniem mogą funkcjonować także w okresie jesienno-zimowym. Większy lokal nie musi przecież dyskwalifikować lokalizacji – tłumaczy Paulina Daniłowicz i dodaje: – Z naszych obserwacji wynika, że aby lodziarnia sprawnie działała w chłodniejszych miesiącach, powinna oferować specjalne menu, w którym lody są jedynie dodatkiem do kaw, deserów czy ciast. Obecnie trwają prace nad przygotowaniem tych zimowych propozycji. Wśród nich pojawią się karmelitki, czyli minigofry w rożku, gofry piernikowe (idealne nie tylko na Święta) czy minipączki z dziurką. Deserów tych można już spróbować w niektórych punktach, np. w Białymstoku.

A to już wiesz?  Polska chce zachęcić do testowania pojazdów autonomicznych na naszych drogach. Powstaje baza scenariuszy do takich testów

Wytwórnia Lodów Polskich „u Lodziarzy” chce także kontynuować rozwijanie swojej aplikacji mobilnej, która zadebiutowała wiosną. W przeciągu kilku pierwszych miesięcy działalności skorzystało z niej 19 tysięcy użytkowników, którzy zrealizowali ponad 23 tysiące kuponów promocyjnych.

– Naszym celem jest, aby aplikacja stała się głównym kanałem kontaktu z klientami. Za jej pośrednictwem mogą oni bowiem poznać aktualną ofertę ulubionej lodziarni, skorzystać z atrakcyjnych rabatów czy ocenić smak lodów. Mamy nadzieję, że aplikacja na trwałe zapisze się w świadomości naszych gości jako przydatne narzędzie, ułatwiające kupowanie ulubionych deserów – mówi przedstawicielka WLP „u Lodziarzy”.

W 2019 roku Lodziarze jak zwykle zaskoczyli swoich klientów nieszablonowymi smakami lodów. Pojawiły się bowiem np. lody jarzębinowe z rokitnikiem, ser koryciński z czarnuszką, sezam czy rozmaryn. Co ciekawe, większość z tych składników znana jest ze swoich zdrowotnych właściwości. W przyszłym sezonie masterzy WLP będą podążać za tym trendem.

– Kreowanie smaków to nasza specjalność, dlatego klienci mogą być pewni, że wiosną zadebiutują zupełnie nowe połączenia. Tym bardziej że bogactwo natury i kuchni Podlasia, z którego się wywodzimy, daje nam nieograniczone pole do popisu. Zima to dla nas najlepszy czas na szukanie inspiracji i próbowanie różnych rozwiązań, a także wyciąganie wniosków z mijającego roku – podsumowuje Paulina Daniłowicz.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Wytwórnia Lodów Polskich „u Lodziarzy” podsumowuje 2019 rok i przedstawia plany BIZNES, Firma - W mijającym roku Wytwórnia Lodów Polskich „u Lodziarzy” znacząco rozbudowała swoją mobilną flotę – stylizowane riksze i ice-trucki można było spotkać aż w 24 miastach Polski.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy