Biznes Firma

Jesienne nowości w ofercie Lecha

Jesienne nowości w ofercie Lecha
Lech Garmażeria Staropolska wprowadza do oferty dwa produkty, nowości na rynku

Data publikacji: 2019-10-29
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesienne nowości w ofercie Lecha
Kategoria: BIZNES, Firma

Lech Garmażeria Staropolska wprowadza do oferty dwa produkty, nowości na rynku spożywczym.

Jesienne nowości w ofercie Lecha BIZNES, Firma - Lech Garmażeria Staropolska wprowadza do oferty dwa produkty, nowości na rynku spożywczym.

Lech Garmażeria Staropolska wprowadza do oferty dwa produkty, nowości na rynku spożywczym. Pierwszy – kopytka dyniowe – skierowany jest m.in. do wegetarian. Drugi – kresowiak z królikiem – to pozycja dla miłośników tradycyjnych, ale ekskluzywnych wędlin.

– Obserwujemy krajowy rynek, śledzimy trendy konsumenckie, rozmawiamy z naszymi klientami i co sezon staramy się wzbogacić naszą ofertę o coś wyjątkowego, czego do tej pory nie było na sklepowych półkach – mówi Adam Zwolan, członek zarządu białostockiej firmy Lech, lidera wśród podlaskich wytwórców wędlin i wyrobów garmażeryjnych. – Dynia to produkt, który stał się ostatnio bardzo modny, także ze względu na swoje wartości odżywcze i rozwijający się ruch wegetariański. Mamy też sezon na dynie. Stąd pomysł wyprodukowania kopytek z użyciem tego warzywa. Kresowiak natomiast to jeden z naszych sztandarowych wyrobów wędliniarskich. Dużym powodzeniem cieszą się kiełbaski z dodatkiem indyka czy jagnięciny. Teraz postanowiliśmy wzbogacić je o mięso królicze, które jest bardzo delikatne i zdrowe.

Kopytka dyniowe to gotowe danie, które można szybko podgrzać gotując je w wodzie czy odsmażając na patelni. Lech zaleca serwowanie ich z innym jesiennym przysmakiem – grzybami, np. sosem grzybowym. Znakomicie będą też smakowały z warzywnym lub mięsnym gulaszem. Etykieta kopytek jest prosta i krótka: prawie 30 proc. to miąższ dyni, poza tym dodaje się do nich jaja, mąkę, olej rzepakowy i wodę. Zaletą tego dania jest także jego niewielka kaloryczność. 100 gram zawiera około 200 kcal. W paczce jest 375 gram kopytek.

Kresowiak z kolei to wyrób wędliniarski dobrze znany klientom Lecha. W opakowaniu znajduje się 250 gram smakowitych kiełbasek. Tym razem poza mięsem z kurczaka i wieprzowiną producent – Lech Garmażeria Staropolska dodał do nich 20 proc. mięsa z królika. To składnik ciągle w Polsce niedoceniany. Tymczasem mięso z królika charakteryzuje się łagodnym smakiem, jest lekkostrawne, niskokaloryczne i zawiera białko o wysokiej wartości biologicznej. Wielu dietetyków, m.in. z Centrum Dietetyki Stosowanej z Białymstoku zaleca je szczególności dzieciom oraz osobom z chorobami sercowo-naczyniowymi.

A to już wiesz?  Spowolnienie gospodarcze dotknęło rynek reklamy, ale nie wpłynęło na branżę PR. Podczas kryzysu rośnie rola komunikacji

Od pomysłu do wdrożenia produktu do sprzedaży potrzeba zazwyczaj około dwóch miesięcy. Przez ostatnie tygodnie kopytka i kresowiak z królikiem były testowane przez ekspertów z branży spożywczej.

– Receptura w porównaniu z wyjściowym przepisem została nieco zmodyfikowana. Uważamy, że ostatecznie udało nam się osiągnąć bardzo harmonijny smak. Teraz czekamy na opinie klientów – dodaje Adam Zwolan z Lecha.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Jesienne nowości w ofercie Lecha BIZNES, Firma - Lech Garmażeria Staropolska wprowadza do oferty dwa produkty, nowości na rynku spożywczym.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy