Biznes Firma

Customer Experience (CX) – gra z czasem

Customer Experience (CX) – gra z czasem
W kolejnym (9-10/2016) Biuletynie CCMS kontynuujemy tematykę związaną z Customer Experience (CX). Tym razem naszym gościem jest Patrycja Hackiewicz, założycielka i właścicielka Customized

Data publikacji: 2016-11-14
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Customer Experience (CX) – gra z czasem
Kategoria: BIZNES, Firma

W kolejnym (9-10/2016) Biuletynie CCMS kontynuujemy tematykę związaną z Customer Experience (CX). Tym razem naszym gościem jest Patrycja Hackiewicz, założycielka i właścicielka Customized Group.

Customer Experience (CX) – gra z czasem BIZNES, Firma - W kolejnym (9-10/2016) Biuletynie CCMS kontynuujemy tematykę związaną z Customer Experience (CX). Tym razem naszym gościem jest Patrycja Hackiewicz, założycielka i właścicielka Customized Group.

W kolejnym (9-10/2016) Biuletynie CCMS kontynuujemy tematykę związaną z Customer Experience (CX). Tym razem naszym gościem jest Patrycja Hackiewicz, założycielka i właścicielka Customized Group. „…Na tak konkurencyjnym jak obecnie rynku, każdy kto chce zdobyć stałych, lojalnych Klientów, musi zacząć sprzedawać nie tylko produkt, ale całość odczuć i doświadczeń z nim związanych. Firmy zaczęły więc dbać o to, aby  każdy  kontakt Klienta z marką był  zgodny z daną mu obietnicą i pozostawiał u niego spójne, pozytywne wrażenie…” – mówi Patrycja Hackiewicz. Zwraca ona także uwagę na fakt, że efektywne zarządzanie CX w firmie możliwe jest tylko wtedy, jeśli u jego podstaw leży właściwe przygotowanie pracowników. Aby dobrze przeprowadzić taką zmianę, firma musi zacząć od podstaw, u których leży zbudowanie odpowiedniego zespołu. Oznacza to odpowiednią rekrutację i stworzenie właściwej atmosfery w pracy – czyli właśnie doświadczeń (employee experience), jakie firma oferuje swoim pracownikom. „… Nie zrobimy dobrego Customer Experience bez dobrego Emloyee Experience – podkreśla Patrycja Hackiewicz.

W biuletynie zamieszczamy także kilka naszych uwag odnoszących się do szkoleń i awansów pracowników działów obsługi klienta, roli zewnętrznych firm doradczych oraz obsługi klienta w procesie miękkiej windykacji.

Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu CCMS dostępne są pod adresem http://ccms.com.pl/biuletyny/ 

CCMS (Customer Care Management & Solutions) jest firmą świadczącą usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży.  CCMS jest także wydawcą biuletynów branżowych poświęconych zagadnieniom obsługi klienta oraz publikacji książkowych na temat telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank Polska,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), La Lorraine Polska.

A to już wiesz?  Polacy nie są świadomi, które sprzęty zużywają najwięcej prądu. Ta wiedza mogłaby pomóc w oszczędzaniu [DEPESZA]

 

 

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: [email protected]

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: [email protected] 

 

www.ccms.com.pl

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Customer Experience (CX) – gra z czasem BIZNES, Firma - W kolejnym (9-10/2016) Biuletynie CCMS kontynuujemy tematykę związaną z Customer Experience (CX). Tym razem naszym gościem jest Patrycja Hackiewicz, założycielka i właścicielka Customized Group.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy