Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�
Informacja prasowa Warszawa, 12.10.2017 r.Istniejąca od 2014 roku Państwowa Inspekcja Bezpieczeństwa Transportu Lądowego Ukrainy dopiero 20 czerwca br. otrzymała prawo do przeprowadzania kontroli na drogach. Wszystko wskazuje na
Arbitraż online alternatywą dla sądów powszechnychWedług różnych szacunków arbitraż online jest nawet o 70% tańszy od tradycyjnych sądów, szczególnie w przypadku spraw, w których wartość sporu przekracza 200 tys. złot
IP Box w IT, czyli kto w praktyce może korzystać z obniżonych stawek PIT i CIT2019-11-07 Choć ulga podatkowa IP BOX obowiązuje już od prawie roku nadal nie do końca wiadomo, jak z niej skorzystać. Obniżona stawka PIT i CIT o
Nowe przepisy o kasach fiskalnych – jakie zmiany czekają na przedsiębiorców?Marta Serafin, doradca podatkowy w firmie inFaktOd 1 maja 2019 obowiązują nowe przepisy w zakresie kas fiskalnych. Urządzenia z elektronicznym oraz p
Warszawa, 9 listopad 2017 r.Zgodnie z art. 32 RODO każda organizacja powinna oszacowywać ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie wystąpienia i wadze zagrożenia. Jest to o tyle istotne,
Trzy zmiany w PIT planowane przez rządWedług zapowiedzi rządzących w 2020 roku miałyby wejść w życie znaczące zmiany w PIT. Dotyczą one obniżenia pierwszego progu podatkowego do 17%, zerowego PIT dla osób do 26 roku życia
Warszawa, 11.06.2018 r.Nieterminowe regulowanie opłat za sprzedane wyroby czy wykonane usługi dotyka 6/10 przedstawicieli sektora MŚP – wynika z 15. fali badania Bibby MSP Index. Z problemem niezapłaconej na czas faktury przynaj
Kryzys dotknął 70% firm. Jak przedsiębiorcy radzą sobie po wielu miesiącach pandemii? Raport Oferteo.pl70% firm w Polsce odczuwa już straty związane z pandemią. Do końca października większości z nich udawało się unikną
Rośnie popularność e-księgowości i elektronicznego obiegu dokumentówKonieczność pracy zdalnej, dystansowanie społeczne, wiele nowych i nie zawsze precyzyjnych regulacji wprowadzonych w ramach tarczy antykryzysowej – wszystk