Skip to content
wtorek, 23 września, 2025
Latest:
  • Pustostany traktowane są jako problem, a nie cenny zasób. Ich rewitalizacja może poprawić sytuację mieszkaniową potrzebujących
  • Polscy europosłowie podkreślają geopolityczne aspekty umowy z Mercosurem. Ich zdaniem to pośrednie wspieranie Rosji
  • Co trzecia firma przemysłu obronnego nie odczuwa korzyści ze wzrostu wydatków na zbrojenia. Wskazują na potrzebę strategicznego planowania
  • Prehabilitacja może mieć kluczowe znaczenie dla sukcesu operacji. Obecnie tylko niektóre szpitale zapewniają taką opiekę
  • 6 mld euro unijnej pożyczki trafi na zwiększenie produkcji ukraińskich dronów. Celem jest wsparcie Ukrainy i wzmocnienie pozycji Europy

Wiarygodnie o biznesie

Aktualności i wiadomości prasowe: Biznes, inwestycje i gospodarka

  • wiarygodni.pl
  • Aktualności
  • Bezpieczeństwo
  • Biznes
  • Finanse
  • Handel
  • Nieruchomości

usugi finansowe tomasz kondej

Nowoczesne usługi finansowe a oczekiwania konsumentów – Kultura innowacji w służbie consumer service Usługi finansowe

Nowoczesne usługi finansowe a oczekiwania konsumentów – Kultura innowacji w służbie consumer service

8 września 202117 września 2021 wiarygodni.pl
  • Decyzje resortu rolnictwa w sprawie dzierżawionych gruntów wywołały falę protestów. Związkowcy ostrzegają przed masowymi zwolnieniami i likwidacją hodowli
  • Wojna w Ukrainie zaburzyła rozwój gospodarki i turystyki Podkarpacia. Strategia Karpacka na szczeblu UE szansą dla całego regionu
  • Kolejne dofinansowania innowacyjnych projektów biznesowych podlaskich firm
  • [m]spark INNOVATION ACADEMY na czas pandemii dostępna na Facebooku
  • Carrefour po raz czwarty nagradza swoich dostawców marki własnej
Ciekawe artykuły

Kryzys dotknął 70% firm. Jak przedsiębiorcy radzą sobie po wielu miesiącach pandemii?

Kryzys dotknął 70% firm. Jak przedsiębiorcy radzą sobie po wielu miesiącach pandemii?
Kryzys dotknął 70% firm. Jak przedsiębiorcy radzą sobie po wielu miesiącach pandemii? Raport Oferteo.pl70% firm w Polsce odczuwa już straty związane z pandemią. Do końca października większości z nich udawało się unikną

Parlament Europejski zablokował pozytywne zmiany dla polskich przewoźników

Parlament Europejski zablokował pozytywne zmiany dla polskich przewoźników
Warszawa, 14.06.2018Parlament Europejski zablokował pozytywne zmiany dla polskich przewoźnikówZ Parlamentu Europejskiego nadeszła zła wiadomość dla sektora transportowego. Sprawozdanie Komisji Transportu Parlamentu Europejskie

Windykacja popularniejsza niż sprzedaż długu, czyli jak Polacy odzyskują należności

Windykacja popularniejsza niż sprzedaż długu, czyli jak Polacy odzyskują należności
Windykacja popularniejsza niż sprzedaż długu, czyli jak Polacy odzyskują należnościPolscy wierzyciele nie czekają długo z rozpoczęciem postępowania prowadzącego do odzyskania pieniędzy. Często działania rozpoczynają zar

84% dyrektorów ds. bezpieczeństwa przewiduje wzrost liczby cyberataków

84% dyrektorów ds. bezpieczeństwa przewiduje wzrost liczby cyberataków
84% dyrektorów ds. bezpieczeństwa przewiduje wzrost liczby cyberatakówWarszawa, 09.09.2019 Fortinet, globalny dostawca rozwiązań cyberochronnych, wspólnie z wydawnictwem Forbes Insights zaprezentował raport „Trudne wybory: Ja

Ważna zmiana dla przedsiębiorców. Czy postępowanie gospodarcze będzie szybsze?

Ważna zmiana dla przedsiębiorców. Czy postępowanie gospodarcze będzie szybsze?
Ważna zmiana dla przedsiębiorców. Czy postępowanie gospodarcze będzie szybsze?2019-10-28 Już od 7 listopada zaczną obowiązywać zmiany w kodeksie postępowania cywilnego. Zgodnie z nimi wraca odrębne postępowanie gospodarcz

Biurowy dress code i rajstopy. Jak nie popełnić wizerunkowego faux pas?

Biurowy dress code i rajstopy. Jak nie popełnić wizerunkowego faux pas?
Informacja prasowa14 maj 2019, WarszawaBiurowy dress code i rajstopy. Jak nie popełnić wizerunkowego faux pas?Profesjonalny wizerunek to podstawa udanej kariery zawodowej. W środowisku biznesowym obowiązuje specyficzny dress cod

Ericsson i UNICEF inicjują globalne partnerstwo na rzecz zapewnienia szkołom połączenia internetowego

Ericsson i UNICEF inicjują globalne partnerstwo na rzecz zapewnienia szkołom połączenia internetowego
INFORMACJA PRASOWA26 sierpnia 2020Ericsson i UNICEF inicjują globalne partnerstwo na rzecz zapewnienia szkołom połączenia internetowegoTrzyletnia inicjatywa, mająca na celu zidentyfikowanie luk w dostępie do internetuw 35 kra

Skąd wziąć pieniądze na ślub i wesele?

Skąd wziąć pieniądze na ślub i wesele?
Ślub i wieńczące go wesele to najważniejsze wydarzenie w życiu większości z nas. Zazwyczaj planujemy je z dużym wyprzedzeniem i robimy wszystko, by były one zgodne z naszymi wyobrażeniami. Aby ten szczególny dzień rzeczywi�

Firmy ostrożnie patrzą w przyszłość

Firmy ostrożnie patrzą w przyszłość
Warszawa, 24 maja 2018 r.Ponad połowa przedsiębiorców (prawie 53%) uważa, że płynność finansowa ich firm w ciągu najbliższych 6 miesięcy nie ulegnie zmianie. Mniejszy optymizm wykazuje 13% prowadzących biznesy, którzy spo

Blisko 3,3 mln zł przychodów i 0,5 mln zł zysku netto Plantwear w IV kwartale 2019 r.

Blisko 3,3 mln zł przychodów i 0,5 mln zł zysku netto Plantwear w IV kwartale 2019 r.
Informacja prasowa Radzyń Podlaski, 17 lutego 2020 r.Blisko 3,3 mln zł przychodów i 0,5 mln zł zysku netto Plantwear w IV kwartale 2019 r. Plantwear,
Nowoczesne usługi finansowe a oczekiwania konsumentów – Kultura innowacji w służbie consumer service
Nowoczesne usługi finansowe a oczekiwania konsumentów – Kultura innowacji w służbie consumer service
Nowoczesne usługi finansowe a oczekiwania konsumentów – Kultura innowacji w służbie consumer service
Nowoczesne usługi finansowe a oczekiwania konsumentów – Kultura innowacji w służbie consumer service
Nowoczesne usługi finansowe a oczekiwania konsumentów – Kultura innowacji w służbie consumer service
Nowoczesne usługi finansowe a oczekiwania konsumentów – Kultura innowacji w służbie consumer service
Nowoczesne usługi finansowe a oczekiwania konsumentów – Kultura innowacji w służbie consumer service
Nowoczesne usługi finansowe a oczekiwania konsumentów – Kultura innowacji w służbie consumer service
Nowoczesne usługi finansowe a oczekiwania konsumentów – Kultura innowacji w służbie consumer service
wrzesień 2025
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
« sie    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
Tagi
BIZNESe-faktury od 1 pazdziernika 2021e faktura jak wystawicey fakturaFinanseFirmaJPGjęzyk polski ładnyLIFESTYLEpolski ład co topolski ład dla rolnikówpolski ład emeryturypolski ład firmypolski ład forumpolski ład harmonogrampolski ład historiapolski ład kalkulatorpolski ład mieszkaniapolski ład od kiedyuk
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.