Od 1 stycznia Urząd Skarbowy nie przyjmie PIT, CIT i VAT na dotychczasowe rachunki Od nowego roku wpłaty do Urzędu Skarbowego będą dokonywane na nowe mikrorachunki podatkowe. Będzie to dotyczyło nie tylko osób prowadzących dz
Warszawa, 19 kwietnia 2018 r.Informacja prasowa Organizacje – niezależnie od swojej wielkości, zakresu działań i zasięgu terytorialnego – realizując swoje zadania przetwarzają dane osobowe. Są to np. informacje dotyczące
Informacja prasowa26/06/2019Brexit i troska o bezpieczeństwo spowodowało skurczenie liczby domen europejskichW minionym roku liczba domen z rozszerzeniem .EU skurczyła się o ponad 130 tys. w porównaniu do 2017 roku. Również w
RODO szansą na rozwój biznesu– raport Konica MinoltaWarszawa, 23 maja 2018 – Według badania opublikowanego przez Konica Minolta w pierwszym kwartale 2018 roku, aż 43% małych firm przyznaje, że nie ma wystarczającej wiedz
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie
Warszawa, 6 października 2017 r.Brak płynności finansowej jest jednym z największych problemów, z którym spotykają się firmy z sektora MŚP. Każdy przedsiębiorca tworzy własny łańcuch zobowiązań, budują go należności
Data 29 09 2020e-bankowość dostępna całą dobę dzięki centrom danychGDAŃSK – Aż 65% Polaków dokonuje płatności przez internet. Z urządzeń mobilnych wykonywanych jest już średnio ponad 86 mln transakcji miesięcznie.
15-11-2017 | 11:25 | WarszawaW pojęciach smart data, data mining, Business Intelligence zawierają się przyzwyczajenia, upodobania i potrzeby konsumenckie – dane nas wszystkich. Od ich umiejętnego wykorzystania zależy, czy stani
Warszawa, 7 listopada 2017 r.7 na 10 polskich przedsiębiorców z sektora MŚP odnotowało w swoim otoczeniu biznesowym pogorszenie relacji biznesowych i trudności w pozyskaniu nowych kontrahentów spowodowane opóźnieniami w płatn
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�