Handel Wiadomości branżowe

Divante przejmuje opiekę nad sklepem internetowym firmy TOYA S.A.

Divante przejmuje opiekę nad sklepem internetowym firmy TOYA S.A.
Divante, Grupa OEX zajęło się obsługą techniczną e-sklepu toya24.pl, oferującego szeroki asortyment narzędzi ręcznych i elektronarzędzi. Podstawowym celem projektu jest zapewnienie bezpieczeństwa i ciągłości działania internetowego kanału sprzedaży firmy TOYA SA.W ramach pierwszego etapu prac zespół Divante wykonał przegląd obecnych systemów wykorzystywanych przez klienta pod kątem bezpieczeństwa, wydajności i jakości kodu źródłowego. Następnie wprowadzono poprawki oraz zapewniono SLA dla aplikacji. Za gwarancję zachowania przyjętych parametrów obsługi sklepu internetowego odpowiada tzw. Grupa Uderzeniowa Divante, która w ciągu maksymalnie godziny reaguje na wszelkie problemy związane z aplikacją. Divante wesprze klienta także w obszarze optymalizacji hostingW Divante mamy doświadczenie w przejmowaniu i migrowaniu technologii. W wypadku TOYA sprawa była o tyle prosta, że sklep stworzono na popularnej platformie sklepowej – Magento. - mówi Piotr Karwatka, Wiceprezes Zarządu Divante, Grupa

Divante, Grupa OEX zajęło się obsługą techniczną e-sklepu toya24.pl, oferującego szeroki asortyment narzędzi ręcznych i elektronarzędzi. Podstawowym celem projektu jest zapewnienie bezpieczeństwa i ciągłości działania internetowego kanału sprzedaży firmy TOYA SA.

<

p>W ramach pierwszego etapu prac zespół Divante wykonał przegląd obecnych systemów wykorzystywanych przez klienta pod kątem bezpieczeństwa, wydajności i jakości kodu źródłowego. Następnie wprowadzono poprawki oraz zapewniono SLA dla aplikacji. Za gwarancję zachowania przyjętych parametrów obsługi sklepu internetowego odpowiada tzw. Grupa Uderzeniowa Divante, która w ciągu maksymalnie godziny reaguje na wszelkie problemy związane z aplikacją. Divante wesprze klienta także w obszarze optymalizacji hosting

W Divante mamy doświadczenie w przejmowaniu i migrowaniu technologii. W wypadku TOYA sprawa była o tyle prosta, że sklep stworzono na popularnej platformie sklepowej ? Magento. – mówi Piotr Karwatka, Wiceprezes Zarządu Divante, Grupa OEX.

Przejęcie i utrzymanie internetowego kanału sprzedaży firmy TOYA przez Divante pozwoliła zapewnić ciągłość i bezpieczeństwo biznesu. W  ramach usługi klient otrzymuje zarówno możliwość dalszego rozwoju aplikacji, jak i opcję korzystania z szerokich kompetencji zespołu spółki z Grupy OEX, w skład którego wchodzą m.in. webmasterzy, programiści, psychologowie i projektanci.

Divante to godny zaufania partner, z interesującymi realizacjami w portfolio i zespołem profesjonalistów ze wszystkich obszarów dotyczących sklepów internetowych. Świetny kontakt, służenie radą i wsparciem, jak też wysokie kompetencje w zakresie platformy Magento to kolejne atuty firmy. – mówi Przemysław Wróbel, Specjalista E-commerce, TOYA S.A.

Divante oferuje  migrację  serwisów e-commerce z dowolnego rozwiązania. Proces jest poprzedzany szczegółową analizą, sporządzeniem listy ryzyk, a następnie planu migracji. Całość kończy się testowaniem przeniesionych funkcji i danych. Cała operacja przebiega w sposób niezauważalny dla użytkowników końcowych.

Sklep dostępny jest pod adresem: http://www.toya24.pl

Źródło Divante Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Wzrost akcyzy na piwo o 10 proc. spowoduje większe podwyżki cen, niż szacuje resort finansów. Eksperci alarmują: projekt wbrew zasadom, bez konsultacji i rzetelnej oceny skutków

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy