Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% �
Warszawa, 16 marca 2018 r.Prowadzący własny biznes są zobowiązani do terminowego regulowania nie tylko należności z tytułu faktur od dostawców i podwykonawców, ale również płacenia podatków i ubezpieczenia. W przedsiębio
Biznes na Ukrainie – poradnik dla polskiego przedsiębiorcy2019-11-04 W jaki sposób rozpocząć działalność na terytorium Ukrainy? Jaka forma prowadzenia biznesu będzie najbezpieczniejsza? M.in. te pytania zadają sobie polscy
Windykacja popularniejsza niż sprzedaż długu, czyli jak Polacy odzyskują należnościPolscy wierzyciele nie czekają długo z rozpoczęciem postępowania prowadzącego do odzyskania pieniędzy. Często działania rozpoczynają zar
Warszawa, 15 stycznia 2018 r.Informacja prasowa Zmiany w prawie – sprawdź, co zmieni się w tym roku– ustawy istotne z punktu widzenia obywateli Prawodawca chcąc jak najlepiej przygotować się do obowiązywania RODO przy
Warszawa, 15.11.2018 r.Informacja prasowa Prowadzenie biznesu wiąże się z przechowywaniem wielu dokumentów, w tym tych zawierających dane osobowe. W I kwartale 2018 roku liczba pracujących wynosiła 16 344 tys. – wynika z dan
Tajemnica faktury za energię: gdzie ukryta jest nasza podwyżka?Nierzadko denerwujemy się na wysokie rachunki za prąd jednak właściwie nie wiemy, za co płacimy. Tymczasem na fakturę składa się mnóstwo czynników. Jak ją czy
Informacja prasowaWarszawa, 13.02.2018 r. Transformacja IT w polskich firmach:koniec papierowych dokumentów kadrowych6 lutego b.r. prezydent podpisał ustawę o skróceniu czasu przechowywania dokumentów kadrowo-płacowych z 50 d
Warszawa, 12 stycznia 2018 r.Relacje biznesowe z Niemcami – przedsiębiorco sprawdź, czy to dobry moment na rozpoczęcie współpracy Niemieccy przedsiębiorcy są pozytywnie nastawieni do stanu rodzimej gospodarki, jak i wzrostu
Rośnie popularność e-księgowości i elektronicznego obiegu dokumentówKonieczność pracy zdalnej, dystansowanie społeczne, wiele nowych i nie zawsze precyzyjnych regulacji wprowadzonych w ramach tarczy antykryzysowej – wszystk