Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% �
Ukochany, lecz wysłużony pojazd odmówił posłuszeństwa? A może z powodu powiększenia rodziny trzeba zamienić sportowy samochód na większy i bezpieczniejszy? Każda decyzja o zakupie nowego pojazdu to ogromne przeżycie, któr
Warszawa, 18.07.2018 r.Informacja prasowa Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowychCzy zdajemy sobie sprawę z tego, jaki jest prawdziwy cel wydawanych w sklepach „kart stałego klienta”? Oczywiście jednym z gł
Warszawa, 21 września 2017 rokuPrawie dwie trzecie małych i średnich przedsiębiorstw (65%) odczuwa niepokój wywołany globalną sytuacją gospodarczą, a tylko 7% wskazuje handel międzynarodowy jako najlepszy kierunek rozwoju sw
Warszawa, 18 września 2019INFORMACJA PRASOWA500+ na pierwsze dziecko – na co rodzice przeznaczają uzyskane środki?Zdecydowana większość przeznaczy dodatkowe środki przede wszystkim ogólnie na dziecko i jego edukację15% r
Warszawa, 24.07.2018 r.W najbliższych miesiącach ponad 1/10 przedsiębiorców spodziewa się pogorszenia płynności finansowej. Ponadto odsetek firm liczących na poprawę sytuacji jest o 2,2 pkt. proc. mniejszy niż jesienią popr
Warszawa, 11 lutego 2020 r.Sztuczna inteligencja dopuszczona do głosuBoty szturmem zdobywają obsługę klientaSztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny naszego życia. Już 90 % Polaków dostrzega obecn
Ślub i wieńczące go wesele to najważniejsze wydarzenie w życiu większości z nas. Zazwyczaj planujemy je z dużym wyprzedzeniem i robimy wszystko, by były one zgodne z naszymi wyobrażeniami. Aby ten szczególny dzień rzeczywi�
Małe firmy nie korzystają z danych. Czy Big Data ma sens w MŚP?Warszawa, 25 września 2019 – Tylko 12% małych i średnich firm w Europie korzystało z Big Data w 2018 roku (w porównaniu z 33% dużych). W Polsce duże zbiory
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�