Materiał prasowy, 23.09.2019Już za moment październik, a wraz z nim kolejne roczniki czeka rozpoczęcie ważnego etapu w życiu, jakim są studia. Dla wielu młodych-dorosłych ten moment wiąże się również ze zrobieniem kolej
Kryzys dotknął 70% firm. Jak przedsiębiorcy radzą sobie po wielu miesiącach pandemii? Raport Oferteo.pl70% firm w Polsce odczuwa już straty związane z pandemią. Do końca października większości z nich udawało się unikną
28 października 2019 r.Nowa spółka założona przy UW – data science w służbie firm Project 42 to nowa spółka typu spin-off założona przy Uniwersytecie Warszawskim. Jej celem jest wspieranie przedsiębiorstw poprzez narzę
Windykacja popularniejsza niż sprzedaż długu, czyli jak Polacy odzyskują należnościPolscy wierzyciele nie czekają długo z rozpoczęciem postępowania prowadzącego do odzyskania pieniędzy. Często działania rozpoczynają zar
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 5.12.2019Od 1 stycznia 2020 roku w życie wchodzi dawno zapowiadany mikrorachunek podatkowy, czyli tzw. indywidualny rachunek podatkowy, służący do wpłat PIT, CIT i VAT. Jego celem jest dostarczanie wp�
Warszawa, 21 września 2017 rokuPrawie dwie trzecie małych i średnich przedsiębiorstw (65%) odczuwa niepokój wywołany globalną sytuacją gospodarczą, a tylko 7% wskazuje handel międzynarodowy jako najlepszy kierunek rozwoju sw
Prokrastynacja a ubezpieczenia na życie – czy szukamy wymówek?Zaległości, napięte terminy i zbyt dużo zajęć w jednym czasie to często efekt odkładania na później. Niektórzy mogą uznać, że takie osoby są po prostu le
INELO z projektem rozwoju sztucznej inteligencji o wartości 7 mln złSpółka pracuje nad unikatową na skalę międzynarodową technologią optymalizacji rozwiązań dla transportu ciężkiegoGrupa INELO, dostawca rozwiązań techn
Informacja prasowa14 maj 2019, WarszawaBiurowy dress code i rajstopy. Jak nie popełnić wizerunkowego faux pas?Profesjonalny wizerunek to podstawa udanej kariery zawodowej. W środowisku biznesowym obowiązuje specyficzny dress cod
Rośnie popularność e-księgowości i elektronicznego obiegu dokumentówKonieczność pracy zdalnej, dystansowanie społeczne, wiele nowych i nie zawsze precyzyjnych regulacji wprowadzonych w ramach tarczy antykryzysowej – wszystk