Jak wynika z analizy serwisu Chwilowo.pl, pożyczki pozabankowe przestają być produktami niszowymi skierowanymi wyłącznie do osób bez zdolności kredytowej czy o problematycznej historii finansowej. W minionym roku w serwisie Chwi
Informacja prasowa Radzyń Podlaski, 17 lutego 2020 r.Blisko 3,3 mln zł przychodów i 0,5 mln zł zysku netto Plantwear w IV kwartale 2019 r. Plantwear,
Warszawa, 22 grudnia 2017 r.7 symptomów kryzysu w firmiePomimo rosnącego optymizmu polskiego sektora MŚP i zadowalających danych płynących z rynku kryzysy w firmach zdarzają się i będą mieć miejsce również w przyszłoś
Jak wynika z danych ARC Rynek i Opina, jedna czwarta użytkowników w wieku 57+ kupuje online, a jedna trzecia planuje zwiększyć wydatki na zakupy w Internecie. Rośnie także liczba osób w tej grupie wiekowej, które korzystają z
Warszawa, 3 września 2017Firmy coraz częściej korzystają z usług podwykonawców – informatyków, prawników, księgowych oraz innych specjalistów. W takich sytuacjach nie da się uniknąć przekazania danych osobowych na zew
Prokrastynacja a ubezpieczenia na życie – czy szukamy wymówek?Zaległości, napięte terminy i zbyt dużo zajęć w jednym czasie to często efekt odkładania na później. Niektórzy mogą uznać, że takie osoby są po prostu le
Warszawa, 22 stycznia 2018 r. 28 stycznia to wyjątkowy dzień dla każdego z nas. Tego dnia w Europie obchodzony jest Dzień Ochrony Danych Osobowych. Niemal w każdej sekundzie informacje o nas są zbierane i wykorzystywane przez r
Informacja prasowa Warszawa, 28.11.2017 r. 30 listopada br. wystartuje Krajowy Rejestr Elektroniczny Przedsiębiorców Transportu Drogowego (KREPTD). Tym samym, Polska po kilku latach opóźnienia, dołącza do pozostałych państw U
Małe firmy nie korzystają z danych. Czy Big Data ma sens w MŚP?Warszawa, 25 września 2019 – Tylko 12% małych i średnich firm w Europie korzystało z Big Data w 2018 roku (w porównaniu z 33% dużych). W Polsce duże zbiory
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie