Finanse LIFESTYLE

Toyota Bank rusza z kampanią edukacyjną do wszystkich kierowców

Toyota Bank rusza z kampanią edukacyjną do wszystkich kierowców
"MOTOFINANSE: portfel nowoczesnego kierowcy" to najnowsza kampania edukacyjna Toyota Bank & Toyota Leasing, realizowana we współpracy z blogerem finansowym Maciejem

Data publikacji: 2018-07-31
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Toyota Bank rusza z kampanią edukacyjną do wszystkich kierowców
Kategoria: LIFESTYLE, Finanse

"MOTOFINANSE: portfel nowoczesnego kierowcy" to najnowsza kampania edukacyjna Toyota Bank & Toyota Leasing, realizowana we współpracy z blogerem finansowym Maciejem Samcikiem.

Toyota Bank rusza z kampanią edukacyjną do wszystkich kierowców LIFESTYLE, Finanse - "MOTOFINANSE: portfel nowoczesnego kierowcy" to najnowsza kampania edukacyjna Toyota Bank & Toyota Leasing, realizowana we współpracy z blogerem finansowym Maciejem Samcikiem.

"MOTOFINANSE: portfel nowoczesnego kierowcy" to najnowsza kampania edukacyjna Toyota Bank & Toyota Leasing, realizowana we współpracy z blogerem finansowym Maciejem Samcikiem. Kampania informować będzie jak – korzystając z różnego rodzaju produktów finansowych – optymalizować koszty związane z codzienną eksploatacją samochodu.

 

– Po Polsce jeździ kilkanaście milionów samochodów. Ich kierowcy to zazwyczaj konsumenci usług finansowych. Pragniemy podzielić się z kierowcami wiedzą dotyczącą optymalnego kupna i użytkowania samochodu oraz pokazać w praktyce, jak efektywnie połączyć inne usługi finansowe z ich samochodami. Wakacje to czas ściśle powiązany z częstymi podróżami – to doskonały moment na rozpoczęcie tematu – mówi Dominika Cepek, Marketing & Analysis Manager w Toyota Bank Polska.

"Motofinanse: portfel nowoczesnego kierowcy" realizowany będzie na popularnym blogu internetowym Subiektywnie o Finansach, którego założycielem i głównym redaktorem jest dziennikarz ekonomiczny i bloger, Maciej Samcik.

Kampania edukacyjna potrwa od lipca 2018 roku do marca 2019 roku. W serwisie publikowane będą poradnikowe teksty oraz materiały wideo. Czytelnicy będą mogli także uczestniczyć w specjalnie przygotowanym webinarium i zadawać pytania ekspertowi.  Dzięki materiałom edukacyjnym czytelnicy dowiedzą się m.in.:

Czy samochód to inwestycja, narzędzie czy też element poprawiania jakości życia?
Jaki jest całkowity koszt zakupu samochodu?
Jak kierowca może oszczędzać używając optymalnego konta i karty w banku?
Jaka część budżetu domowego lub oszczędności rodzinnych może zostać przeznaczona na zakup samochodu?
Jak kupować auto i jak najlepiej dobierać jego finansowanie?
Ile kosztuje  kompleksowa eksploatacja samochodu i jak zmniejszyć jej koszty?
Wartość rezydualna samochodu – co to właściwie jest i jak ją szacować?

A to już wiesz?  Planuj niezaplanowane i oszczędzaj na Walentynki!

 

Ponadto omówione zostaną także sposoby na zmniejszenie wydatków na samochód, sposoby serwisowania i zabezpieczania auta oraz wiele innych interesujących elementów wpływających istotnie na portfel kierowcy.

 

– Jesteśmy bankiem o korzeniach motoryzacyjnych i bardzo dobrze rozumiemy, że wydatki związane z użytkowaniem auta stanowią istotną część domowego budżetu. Naszą akcją chcemy pokazać, jak można efektywnie zarządzać zakupem lub eksploatacją swojego auta przy pomocy odpowiedniego doboru produktów finansowych. Dodatkowo – uchylając rąbka tajemnicy – już wkrótce wprowadzamy nową ofertę dla wszystkich posiadaczy samochodów, bez względu na wiek czy markę posiadanego samochodu, którzy chcieliby płacić przez cały rok mniej za paliwo i równocześnie korzystać z dodatkowych przywilejów  – dodaje Dominika Cepek z Toyota Bank Polska.

Więcej informacji na: www.subiektywnieofinansach.pl

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Toyota Bank rusza z kampanią edukacyjną do wszystkich kierowców LIFESTYLE, Finanse - "MOTOFINANSE: portfel nowoczesnego kierowcy" to najnowsza kampania edukacyjna Toyota Bank & Toyota Leasing, realizowana we współpracy z blogerem finansowym Maciejem Samcikiem.
Hashtagi: #LIFESTYLE #Finanse

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy