Biznes Firma

Skuteczny marketing restauracji. Bezpłatne warsztaty w łódzkim Idea Hub

Skuteczny marketing restauracji. Bezpłatne warsztaty w łódzkim Idea Hub
Według raportu „Rynek gastronomiczny w Polsce 2018”, z usług gastronomicznych korzysta już ponad połowa

Data publikacji: 2018-09-17
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Skuteczny marketing restauracji. Bezpłatne warsztaty w łódzkim Idea Hub
Kategoria: BIZNES, Firma

Według raportu „Rynek gastronomiczny w Polsce 2018”, z usług gastronomicznych korzysta już ponad połowa Polaków.

Skuteczny marketing restauracji. Bezpłatne warsztaty w łódzkim Idea Hub BIZNES, Firma - Według raportu „Rynek gastronomiczny w Polsce 2018”, z usług gastronomicznych korzysta już ponad połowa Polaków.

Według raportu „Rynek gastronomiczny w Polsce 2018”, z usług gastronomicznych korzysta już ponad połowa Polaków. Rosnąca popularność jadania na mieście stwarza wyzwanie dla restauratorów. Nawet najlepsza oferta kulinarna i atrakcyjna aranżacja wnętrza mogą nie zagwarantować sukcesu restauracji, jeśli nie będą one szły w parze ze skuteczną promocją. Już w najbliższy czwartek, 20 września o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub Agata Zarębska, współzałożycielka portalu Jemy w Łodzi pomoże przyszłym oraz obecnym restauratorom poznać metody promocji lokalu gastronomicznego, zwiększając szansę na jego sukces na rynku lokalnym.

Nie tylko liczba otwierających łódzkich restauracji co roku pozytywnie zaskakuje tutejszych oraz przyjezdnych smakoszy, którzy ciekawi są nowych smaków. To również zróżnicowanie oferty, dzięki któremu w jednym mieście skosztować możemy potraw z niemalże wszystkich zakątków świata. W jaki sposób właściciel restauracji może przyciągnąć do siebie nowego klienta oraz przekonać go do kolejnej wizyty? Restauratorzy spotykają się z nie lada wyzwaniem, aby skutecznie wypromować nową restaurację i wyróżnić się spośród gąszczu innych, również nowo powstałych, bowiem wiele z nich opartych jest o wcześniejsze doświadczenie założyciela. Jednak fachowa wiedza może stworzyć zupełnie nowe możliwości i rzucić inne światło na dotychczasowe działania promocyjne.

Już w najbliższy czwartek, 20 września o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub tajniki skutecznego marketingu w branży gastronomicznej przedstawi ekspertka Agata Zarębska, współprowadząca portal Jemy w Łodzi i konsultantka w firmie IDB Consulting. Uczestnicy poznają tajniki kształtowania wizerunku, organizacji skutecznych promocji, prowadzenia działań marketingowych w Internecie czy metody dotarcia do klientów i utrzymania ich lojalności.

Jemy w Łodzi to jedyny portal internetowy w całości poświęcony łódzkim restauracjom i kulinarnemu życiu miasta. Stanowi ważne źródło informacji dla każdej osoby związanej z gastronomią. Jego założycielki, Izabella Borowska oraz Agata Zarębska są organizatorkami Łódzkich Nagród Kulinarnych, wydarzeń kulinarnych (Jemy w Łodzi Food Fest, Święta Czekolady, Festiwalu Ramenu, Wielkiego Święta Pizzy, Łódzkiego Festiwalu Burgerów), autorkami książek kulinarnych (Łódzka Kuchnia Czterech Kultur i Łódzka Kuchnia Regionalna) oraz jurorkami w różnego rodzaju tematycznych konkursach (m.in. Festiwalu Zielone Smaki, Tygla Smaku czy Polskiego Producenta Żywności). Od kilkunastu lat związane ze światem gastronomii. Na co dzień doradzają, jak otwierać i prowadzić restauracje.

A to już wiesz?  WIŚNIOWSKI PODBIJA ZAGRANICZNE RYNKI

Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której można bezpłatnie popracować, przeprowadzić spotkanie czy napić się kawy. Regularnie odbywają się w niej również szkolenia dotyczące pozyskiwania i rozwijania przedsiębiorczych kompetencji.

Udział w warsztatach jest bezpłatny, wymagany jest jednak zapis pod adresem [email protected].

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Skuteczny marketing restauracji. Bezpłatne warsztaty w łódzkim Idea Hub BIZNES, Firma - Według raportu „Rynek gastronomiczny w Polsce 2018”, z usług gastronomicznych korzysta już ponad połowa Polaków.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy