Biznes

Salesforce zbadał zależności między jakością obsługi klienta a wynikami firm

Salesforce zbadał zależności między jakością obsługi klienta a wynikami firm
Drugi doroczny raport „Salesforce: State of Service” wskazuje, że wg firm obecnie kluczowym elementem budowania przewagi konkurencyjnej staje się jakość obsługi klienta. Większość ludzi dzięki doświadczeniu spersonalizowanej obsługi staje się lojalnymi

Data publikacji: 2017-05-24
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Salesforce zbadał zależności między jakością obsługi klienta a wynikami firm
Kategoria: BIZNES,

Drugi doroczny raport „Salesforce: State of Service” wskazuje, że wg firm obecnie kluczowym elementem budowania przewagi konkurencyjnej staje się jakość obsługi klienta. Większość ludzi dzięki doświadczeniu spersonalizowanej obsługi staje się lojalnymi klientami.

Salesforce zbadał zależności między jakością obsługi klienta a wynikami firm BIZNES, - Drugi doroczny raport „Salesforce: State of Service” wskazuje, że wg firm obecnie kluczowym elementem budowania przewagi konkurencyjnej staje się jakość obsługi klienta. Większość ludzi dzięki doświadczeniu spersonalizowanej obsługi staje się lojalnymi klientami.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Salesforce zbadał zależności między jakością obsługi klienta a wynikami firm BIZNES, - Drugi doroczny raport „Salesforce: State of Service” wskazuje, że wg firm obecnie kluczowym elementem budowania przewagi konkurencyjnej staje się jakość obsługi klienta. Większość ludzi dzięki doświadczeniu spersonalizowanej obsługi staje się lojalnymi klientami.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Sytuacja osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy stopniowo się poprawia. Prawie 1/3 z nich jest aktywna zawodowo

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy