Biznes

Raport Salesforce: obsługa klienta powinna być elementem cyfrowej transformacji

Raport Salesforce: obsługa klienta powinna być elementem cyfrowej transformacji
Badanie przeprowadzone wśród abonentów usług telekomunikacyjnych daje ciekawe wnioski i wskazówki dla wszystkich usługodawców. Z raportu wynika, że transformacja cyfrowa szczególnie zmusza firmy do dbania o jakość obsługi

Data publikacji: 2016-12-02
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Raport Salesforce: obsługa klienta powinna być elementem cyfrowej transformacji
Kategoria: BIZNES,

Badanie przeprowadzone wśród abonentów usług telekomunikacyjnych daje ciekawe wnioski i wskazówki dla wszystkich usługodawców. Z raportu wynika, że transformacja cyfrowa szczególnie zmusza firmy do dbania o jakość obsługi klientów.

Raport Salesforce: obsługa klienta powinna być elementem cyfrowej transformacji BIZNES, - Badanie przeprowadzone wśród abonentów usług telekomunikacyjnych daje ciekawe wnioski i wskazówki dla wszystkich usługodawców. Z raportu wynika, że transformacja cyfrowa szczególnie zmusza firmy do dbania o jakość obsługi klientów.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Raport Salesforce: obsługa klienta powinna być elementem cyfrowej transformacji BIZNES, - Badanie przeprowadzone wśród abonentów usług telekomunikacyjnych daje ciekawe wnioski i wskazówki dla wszystkich usługodawców. Z raportu wynika, że transformacja cyfrowa szczególnie zmusza firmy do dbania o jakość obsługi klientów.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Xerox i Conduent ostatecznie rozdzielone

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy