Nieruchomości Wiadomości branżowe

Karty Prezentowe Westwing zmienią oblicze każdego domu

Do punktów sieci handlowej HDS, czyli salonów prasowych Relay, Inmedio oraz 1minute, wprowadzono nowe Karty Prezentowe Westwing. Umożliwiają one zakupy w sklepie online, działającym na zasadzie internetowego klubu zakupowego, oferującego codziennie nowe propozycje mebli i dodatków do domu. Rekomendowane przez stylistów produkty są tańsze nawet o 70 proc. Karty występują w nominałach 50, 100 oraz 200 zł, a za ich dystrybucję odpowiada epay, dywizja należąca do Euronet Polska. Ponad 1,3 mln osób w Polsce jest już członkami klubu Westwing Home & Living. Firma, która weszła na polski rynek w 2011 r., stała się liderem e-commerce w branży wyposażenia wnętrz. Obecnie działa w kilkunastu krajach na całym świecie. Rejestrując się za darmo na stronie Westwing.pl, każdy otrzymuje dostęp do oferty mebli, ale również akcesoriów oraz dodatków do domu znanych marek.Proponowane elementy wyposażenia wnętrz są wybierane przez grono stylistów, a oferowane produkty można zakupić w cenie niższej nawet o 70 proc. Dodatkowo, oferta jest na bieżąco aktualizowana, funkcjonuje na zasadzie tematycznych kampanii obowiązujących przez kilka dni, do których dostęp mają tylko

Do punktów sieci handlowej HDS, czyli salonów prasowych Relay, Inmedio oraz 1minute, wprowadzono nowe Karty Prezentowe Westwing. Umożliwiają one zakupy w sklepie online, działającym na zasadzie internetowego klubu zakupowego, oferującego codziennie nowe propozycje mebli i dodatków do domu. Rekomendowane przez stylistów produkty są tańsze nawet o 70 proc. Karty występują w nominałach 50, 100 oraz 200 zł, a za ich dystrybucję odpowiada epay, dywizja należąca do Euronet Polska.

Ponad 1,3 mln osób w Polsce jest już członkami klubu Westwing Home & Living. Firma, która weszła na polski rynek w 2011 r., stała się liderem e-commerce w branży wyposażenia wnętrz. Obecnie działa w kilkunastu krajach na całym świecie. Rejestrując się za darmo na stronie Westwing.pl, każdy otrzymuje dostęp do oferty mebli, ale również akcesoriów oraz dodatków do domu znanych marek.

Proponowane elementy wyposażenia wnętrz są wybierane przez grono stylistów, a oferowane produkty można zakupić w cenie niższej nawet o 70 proc. Dodatkowo, oferta jest na bieżąco aktualizowana, funkcjonuje na zasadzie tematycznych kampanii obowiązujących przez kilka dni, do których dostęp mają tylko zarejestrowani użytkownicy. Od teraz istnieje możliwość nabycia Kart Podarunkowych Westwing, które mogą być impulsem do wprowadzenia zmian w aranżacji mieszkania bądź domu. Idealny prezent na parapetówkę bądź dla młodej pary.

Karty można nabyć w salonach prasowych Relay, Inmedio czy 1 minute na terenie całej Polski, a dostępne nominały to 50, 100 lub 200 zł. Karta jest aktywowana przy kasie w momencie zakupu, a wybraną kwotę na Karcie można wykorzystać na stronie internetowej Westwing.pl, dokonując płatności za wybrane przez nas dodatki do mieszkania.

? Ogromna rzesza użytkowników oraz szeroka oferta produktów firmy Westwing zaowocowały pomysłem wprowadzenia Kart Prezentowych tej marki do sieci salonów prasowych HDS. Często zastanawiamy się, co sprezentować młodej parze lub po prostu ? naszym znajomym. Karty Westwing zostały stworzone specjalnie na takie okazje. Westwing to przecież jedno z najpopularniejszych miejsc, gdzie można kupić produkty do wyposażenia i dekoracji domu w Internecie ? powiedział Piotr Adamek, Dyrektor Zarządzający, epay Polska.

A to już wiesz?  Gospodarka w 2015 według mBanku

Więcej informacji na temat Kart Prezentowych Westwing oraz innych pozycji dostępnych w salonach sieci HDS znaleźć można pod adresem www.epaypolska.pl.


dostarczył infoWire.pl

Źródło Euronet. Dostarczył

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy