Biznes Firma

GoodPlace dla Twojego biznesu-jak technologia pomoże w poszukiwaniu lokalizacji

GoodPlace dla Twojego biznesu-jak technologia pomoże w poszukiwaniu lokalizacji
Znalezienie idealnego miejsca na swój biznes to nie lada

Data publikacji: 2020-09-01
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: GoodPlace dla Twojego biznesu-jak technologia pomoże w poszukiwaniu lokalizacji
Kategoria: BIZNES, Firma

Znalezienie idealnego miejsca na swój biznes to nie lada wyzwanie.

GoodPlace dla Twojego biznesu-jak technologia pomoże w poszukiwaniu lokalizacji BIZNES, Firma - Znalezienie idealnego miejsca na swój biznes to nie lada wyzwanie.

Znalezienie idealnego miejsca na swój biznes to nie lada wyzwanie. W końcu każdy przedsiębiorca chciałby pozostać zauważalny i nie zniknąć w tłumie konkurencji. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom agencja Autentika opracowała koncept serwisu GoodPlace, który ułatwi wybór lokalizacji w sam raz na otwarcie nowej działalności. To inspirujący przykład tego, jak technologia w połączeniu z wiedzą rynkową może w przyszłości zaowocować rozwiązaniami, które ułatwią prowadzenie biznesu.

Zanim duże sieciówki podejmą decyzję o lokalizacji swojego nowego oddziału, zasięgają opinii doradców i korzystają z rozległych ekspertyz wykonanych przez specjalistów. Wszystko dlatego, że odpowiednie miejsce to klucz do sukcesu – szczególnie w branży usługowej lub gastronomicznej. Małe kawiarnie czy sklepy zazwyczaj poszukiwania takie prowadzą na własną rękę, gdyż kluczową rolę odgrywa tu koszt podobnej analizy. I choć potrzebne dane zazwyczaj można znaleźć  w Internecie, to jednak są bardzo rozproszone, a ich połączenie w całość wymaga mnóstwa pracy.

– Dlatego właśnie pomyśleliśmy, że można wykorzystać w tym celu sztuczną inteligencję, która zbierze niezbędne informacje, zgromadzi je w jednym miejscu i wykona dogłębną analizę. A to wszystko za znacznie rozsądniejszą opłatą, w sam raz na kieszeń właściciela niewielkiej kawiarenki czy sklepu – mówi Michał Samojlik z Autentiki, która specjalizuje się w budowie cyfrowych produktów z obszaru web, mobile i e-commerce.

Jak miałoby to działać? Serwis pomyślany został w sposób bardzo prosty i intuicyjny, by korzystanie z niego nie przysparzało niepotrzebnych trudności. Na początek wystarczą zaledwie dwie informacje – co i w jakim mieście chcielibyśmy otworzyć.

– Na podstawie tych danych otrzymujemy mapę miasta z zaznaczonymi różnymi kolorami miejscami na planowany biznes. Dalsze doprecyzowanie oczekiwań, czyli na przykład podanie maksymalnej wysokości czynszu, czy też przedziału cen produktów i usług oferowanych w naszym lokalu pozwala na jeszcze bardziej szczegółowe dopasowanie miejsca – tłumaczy przedstawiciel Autentiki.

A to już wiesz?  Im bliżej wyborów prezydenckich, tym więcej dezinformacji. Polacy nie umieją jeszcze jej rozpoznawać

 

Przy wyborze proponowanej lokalizacji mechanizm serwisu weźmie pod uwagę kilkadziesiąt czynników, między innymi zasobność potencjalnych klientów, obecność konkurencji, natężenie ruchu pieszego i samochodowego, czy też możliwości znalezienia pracowników. Ale to nie wszystko – GoodPlace zbierze i zaprezentuje oferty wynajmu lokali z portali ogłoszeniowych, wymieni także zalety i wady każdej lokalizacji, co zdecydowanie ułatwi podjęcie końcowej decyzji.

– W ten sposób znalezienie naszego GoodPlace stanie się łatwiejsze niż kiedykolwiek – podsumowuje Michał Samojlik i dodaje: – Wierzymy, że branża nieruchomości jest już gotowa na takie rozwiązania i kto wie, może wkrótce wspólnie z partnerem z tego obszaru uda nam się urzeczywistnić nasz koncept.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
GoodPlace dla Twojego biznesu-jak technologia pomoże w poszukiwaniu lokalizacji BIZNES, Firma - Znalezienie idealnego miejsca na swój biznes to nie lada wyzwanie.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy