Biznes Firma

ESA 2018: sześć nominacji dla Bluerank

ESA 2018: sześć nominacji dla Bluerank
Bluerank otrzymał aż sześć nominacji w prestiżowym konkursie branży digital – European Search Awards 2018. Jury doceniło efektywność pracy agencji dla Euroloan i

Data publikacji: 2018-03-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ESA 2018: sześć nominacji dla Bluerank
Kategoria: BIZNES, Firma

Bluerank otrzymał aż sześć nominacji w prestiżowym konkursie branży digital – European Search Awards 2018. Jury doceniło efektywność pracy agencji dla Euroloan i Tchibo.pl.

ESA 2018: sześć nominacji dla Bluerank BIZNES, Firma - Bluerank otrzymał aż sześć nominacji w prestiżowym konkursie branży digital – European Search Awards 2018. Jury doceniło efektywność pracy agencji dla Euroloan i Tchibo.pl.

European Search Awards jest międzynarodowym konkursem, który wyróżnia i nagradza najlepsze europejskie kampanie internetowe. Jury składające się z ekspertów SEM każdego roku wyłania zwycięzców kilku obszarów tematycznych: SEO, PPC, Digital Content Marketing i przyznaje nagrody w niemal trzydziestu kategoriach.

W tym roku Bluerank otrzymał aż sześć nominacji – najwięcej spośród wszystkich polskich agencji. Eksperci zdecydowali, że efekty pracy Bluerank zasługują na wyróżnienie w następujących kategoriach:

Best Use Of Search – Retail
1. Bluerank & Tchibo.pl – Want more create synergy!

Best Local Campaign
2. Bluerank & Euroloan – Finnish up with digital and highly optimized media mix

Best Use of Local Media in a Search Campaign
3. Bluerank & Euroloan – Finnish up with digital and highly optimized media mix 
4. Bluerank & Tchibo.pl – Want more create synergy!

Best Integrated Campaign
5. Bluerank & Euroloan – Finnish up with digital and highly optimized media mix

Best PPC Campaign
6. Bluerank & Tchibo.pl – Want more create synergy!

Pełna lista nominowanych agencji znajduje się na oficjalnej stronie konkursu: http://www.europeansearchawards.com/shortlist

Bluerank jest jedyną polską agencją, która uzyskała do tej pory ponad 20 nominacji w konkursie ESA. W 2014 roku Bluerank był pierwszym przedstawicielem polskiej branży SEM w konkursie. Wówczas agencja otrzymała dwie nominacje: Best Local Campaign, zrealizowaną dla MMC Car Poland i Best SEO Campaign dla Motointegrator.pl. Jury nagrodziło kampanię agencji dla MMC Car Poland.
W 2016 roku Bluerank otrzymał sześć nominacji i jedną nagrodę dla najlepszej kampanii Best Use Of Content Marketing, która została zrealizowana dla marki Leroy Merlin.
Ubiegły rok był wyjątkowy – jury ESA wyróżniło Bluerank aż dziewięcioma nominacjami. Agencja odebrała trzy nagrody, w tym Best Large Integrated Search Agency, która oznacza, że Bluerank został uznany za jedną z najlepszych agencji, realizujących projekty w zakresie marketingu online w Europie. Pozostałe nagrody przyznano Bluerank za efekty kampanii prowadzonych dla marki Rainbow:  Best Use Of Search – Travel/Leisure oraz Innovation – Campaign.

A to już wiesz?  Centra zdrowia psychicznego wkrótce zapewnią opiekę dla mniej więcej połowy populacji Polski. Będzie ich jeszcze więcej

Nagrody ESA 2018 zostaną wręczone na uroczystej gali, która odbędzie się 16 maja w Pradze. Polskę, oprócz Bluerank, będzie reprezentować siedem agencji. 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
ESA 2018: sześć nominacji dla Bluerank BIZNES, Firma - Bluerank otrzymał aż sześć nominacji w prestiżowym konkursie branży digital – European Search Awards 2018. Jury doceniło efektywność pracy agencji dla Euroloan i Tchibo.pl.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy