Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągają do e-sklepów Kraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania […]
Warszawa, 15 stycznia 2018 r. Informacja prasowa Zmiany w prawie – sprawdź, co zmieni się w tym roku – ustawy istotne z punktu widzenia obywateli […]
Warszawa, 9 listopad 2017 r. Zgodnie z art. 32 RODO każda organizacja powinna oszacowywać ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie wystąpienia […]
Trzy zmiany w PIT planowane przez rząd Według zapowiedzi rządzących w 2020 roku miałyby wejść w życie znaczące zmiany w PIT. Dotyczą one obniżenia pierwszego […]
Informacja prasowa Warszawa, 23.04.2018 r. Transition Technologies dostarczy oprogramowanie zarządzające niemieckimi zapasami ropy naftowej W kwietniu Transition Technologies S.A – polska firma IT, podpisała umowę […]
Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUS Blisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku […]
Warszawa, 26 kwietnia 2018 r. Zachowanie ciągłości w przepływie należności jest dużym wyzwaniem dla firm ze wszystkich obszarów bez względu na ich rozmiar czy staż […]
Alimenciarze zza kółka przechodzą na uboższą dietę Skuteczniejsza niż dotychczas egzekucja, a także wzmożone kontrole. W ten sposób rząd chce walczyć z nieuczciwymi alimenciarzami, pracującymi […]
Arbitraż online alternatywą dla sądów powszechnych Według różnych szacunków arbitraż online jest nawet o 70% tańszy od tradycyjnych sądów, szczególnie w przypadku spraw, w których […]
Warszawa, 11 lutego 2020 r. Sztuczna inteligencja dopuszczona do głosu Boty szturmem zdobywają obsługę klienta Sztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny […]