Biznes

Dwa główne trendy w biznesie, których nie wolno bagatelizować

Dwa główne trendy w biznesie, których nie wolno bagatelizować
Sprzedaż wyższa o ponad jedną trzecią i niemal o połowę większe przywiązanie klientów do marki. To tylko niektóre z efektów, jakie można uzyskać dzięki automatyzacji zadań w firmie. Zobacz, jak zrobiła to Coca Cola oraz polski producent farb i lakierów

Data publikacji: 2017-04-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dwa główne trendy w biznesie, których nie wolno bagatelizować
Kategoria: BIZNES,

Sprzedaż wyższa o ponad jedną trzecią i niemal o połowę większe przywiązanie klientów do marki. To tylko niektóre z efektów, jakie można uzyskać dzięki automatyzacji zadań w firmie. Zobacz, jak zrobiła to Coca Cola oraz polski producent farb i lakierów Malchem.

Dwa główne trendy w biznesie, których nie wolno bagatelizować BIZNES, - Sprzedaż wyższa o ponad jedną trzecią i niemal o połowę większe przywiązanie klientów do marki. To tylko niektóre z efektów, jakie można uzyskać dzięki automatyzacji zadań w firmie. Zobacz, jak zrobiła to Coca Cola oraz polski producent farb i lakierów Malchem.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Dwa główne trendy w biznesie, których nie wolno bagatelizować BIZNES, - Sprzedaż wyższa o ponad jedną trzecią i niemal o połowę większe przywiązanie klientów do marki. To tylko niektóre z efektów, jakie można uzyskać dzięki automatyzacji zadań w firmie. Zobacz, jak zrobiła to Coca Cola oraz polski producent farb i lakierów Malchem.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Około 20 proc. ciąż kończy się poronieniem. Pacjentki mierzą się nie tylko z traumatycznym przeżyciem, ale też brakiem empatii i informacji

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy