Warszawa, 26 października 2017 r. Prawie 70% polskich przedsiębiorców z sektora MŚP nie otrzymuje płatności za wystawione faktury w terminie. Ponad 13% respondentów 14. fali […]
Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUS Blisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku […]
Warszawa, 11 lutego 2020 r. Sztuczna inteligencja dopuszczona do głosu Boty szturmem zdobywają obsługę klienta Sztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny […]
Warszawa, 11.06.2018 r. Nieterminowe regulowanie opłat za sprzedane wyroby czy wykonane usługi dotyka 6/10 przedstawicieli sektora MŚP – wynika z 15. fali badania Bibby MSP […]
Trzy zmiany w PIT planowane przez rząd Według zapowiedzi rządzących w 2020 roku miałyby wejść w życie znaczące zmiany w PIT. Dotyczą one obniżenia pierwszego […]
Warszawa, 16 marca 2018 r. Prowadzący własny biznes są zobowiązani do terminowego regulowania nie tylko należności z tytułu faktur od dostawców i podwykonawców, ale również […]
Przed nami najbardziej oczekiwany okres w roku – Święta Bożego Narodzenia. Statystycznie to właśnie w grudniu wydajemy najwięcej pieniędzy, zarówno na przygotowanie samej Wigilii, jak […]
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągają do e-sklepów Kraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania […]
Czy polskie MŚP są gotowe na chmurę? Warszawa, 30 lipca 2019 – Tylko 11% polskich firm korzystało z usług w chmurze publicznej w 2018 roku. […]
Czy można rozliczyć hulajnogę elektryczną w działalności gospodarczej? Aneta Socha-Jaworska, ekspert podatkowy w firmie inFakt, oferującej nowoczesne rozwiązania księgowe Czas stracony w korku kosztuje statystycznego […