Kryzys dotknął 70% firm. Jak przedsiębiorcy radzą sobie po wielu miesiącach pandemii? Raport Oferteo.pl70% firm w Polsce odczuwa już straty związane z pandemią. Do końca października większości z nich udawało się unikną
Skumulowany podatek od nieruchomości 2020-07-20 Pierwsza tarcza antykryzysowa pozwoliła przedsiębiorstwom na chwilę oddechu finansowego. Jednak już wkrótce trzeba będzie zapłacić skumulowany podatek.Rozwiązania, wprowadzo
Prowadzenie firmy wiąże się z nierzadko z dużym nakładem finansowym. Dodatkowe fundusze pomagają przedsiębiorcom w bieżącym funkcjonowaniu lub też zostają przeznaczone na rozwój biznesu. O tym, skąd pozyskać korzystne fin
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 9.10.2019ZMIANA W PODATKU DOCHODOWYM – CO OZNACZA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW?Od wtorku 1 października 2019 roku obowiązuje nowa skala podatkowa. Zmiany przede wszystkim polegają na obniżeniu progu podatk
Warszawa, 7 listopada 2017 r.7 na 10 polskich przedsiębiorców z sektora MŚP odnotowało w swoim otoczeniu biznesowym pogorszenie relacji biznesowych i trudności w pozyskaniu nowych kontrahentów spowodowane opóźnieniami w płatn
84% dyrektorów ds. bezpieczeństwa przewiduje wzrost liczby cyberatakówWarszawa, 09.09.2019 Fortinet, globalny dostawca rozwiązań cyberochronnych, wspólnie z wydawnictwem Forbes Insights zaprezentował raport „Trudne wybory: Ja
Informacja prasowaWarszawa, 07.05.2018 r. Transition Technologies na korzystnym i stabilnym kursie po Q1 2018Grupa Transition Technologies – lider IT w obszarze energii, gazu i przemysłu podsumowuje wstępne wyniki pierwszego kwa
Informacja prasowaWarszawa dn. 11.08.2017 r.Studio Neri-&-Hu gośćmi Warsaw Home 2017Udział światowej sławy gwiazd designu to tradycja targów Warsaw Home. Gośćmi tegorocznej edycji będzie Pracownia Designu i Badań Neri
Warszawa, 24 maja 2018 r.Ponad połowa przedsiębiorców (prawie 53%) uważa, że płynność finansowa ich firm w ciągu najbliższych 6 miesięcy nie ulegnie zmianie. Mniejszy optymizm wykazuje 13% prowadzących biznesy, którzy spo
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�