Kryzys dotknął 70% firm. Jak przedsiębiorcy radzą sobie po wielu miesiącach pandemii? Raport Oferteo.pl70% firm w Polsce odczuwa już straty związane z pandemią. Do końca października większości z nich udawało się unikną
Informacja prasowa21/05/2018Nowej generacji rozwiązania napędzają rozwój rynku monitorowania wydajności aplikacji Monitoring wydajności aplikacji i sieci to rynek, który zdaniem firmy Gartner w 2020 roku osiągnie wartość 5
Informacja prasowa15/10/2019Domeny.pl: obywatele UE będą mogli rejestrować adres .EU bez względu na miejsce zamieszkania. Liczba domen .EU może jednak gwałtownie zmaleć ze względu na brexitDomena .EU staje się globalnąOd
Informacja prasowaWarszawa, 08.07.2019 r.262 upadłości firm do 31 maja br. Brak płynności finansowej eliminuje przedsiębiorców z rynkuTylko w maju 2019 roku upadłość ogłosiły 44 firmy – wynika z danych Monitora Sądoweg
Warszawa, 9 listopad 2017 r.Zgodnie z art. 32 RODO każda organizacja powinna oszacowywać ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie wystąpienia i wadze zagrożenia. Jest to o tyle istotne,
Prokrastynacja a ubezpieczenia na życie – czy szukamy wymówek?Zaległości, napięte terminy i zbyt dużo zajęć w jednym czasie to często efekt odkładania na później. Niektórzy mogą uznać, że takie osoby są po prostu le
Informacja prasowa Warszawa, 28.11.2017 r. 30 listopada br. wystartuje Krajowy Rejestr Elektroniczny Przedsiębiorców Transportu Drogowego (KREPTD). Tym samym, Polska po kilku latach opóźnienia, dołącza do pozostałych państw U
Warszawa, 02 września 2019INFORMACJA PRASOWANiemal 30 proc. firm z sektora MŚP udostępnia pracownikom samochody służbowe do użytku prywatnegoFirmowe auto do użytku prywatnego przestało być przywilejem jedynie dyrektorów i
Informacja prasowa14 maj 2019, WarszawaBiurowy dress code i rajstopy. Jak nie popełnić wizerunkowego faux pas?Profesjonalny wizerunek to podstawa udanej kariery zawodowej. W środowisku biznesowym obowiązuje specyficzny dress cod
Rośnie popularność e-księgowości i elektronicznego obiegu dokumentówKonieczność pracy zdalnej, dystansowanie społeczne, wiele nowych i nie zawsze precyzyjnych regulacji wprowadzonych w ramach tarczy antykryzysowej – wszystk