Warszawa, 19 grudnia 2019 Podwyżki cen energii elektrycznej sprawiają, że miasta i gminy szukają sposobów na oszczędności. Szczecin redukuje ilość świątecznych iluminacji, Olsztyn odwołuje miejskiego sylwestra, a Chodzież
Zerowy PIT dla młodychAneta Socha-Jaworska, ekspert kadrowo-podatkowy w firmie inFakt, oferującej nowoczesne rozwiązania księgoweZerowy PIT dla młodych to nowy pomysł, który według zapowiedzi ma obowiązywać od 1 sierpnia 20
Informacja prasowa, Kwiecień 2018Jak sztuczna inteligencja może zmienić naszą rzeczywistość?– Znamy zwycięzców globalnego konkursu online, organizowanego przez NVIDIA i ChallengeRocket.com.Wyzwanie NVIDIA® Jetson™ Devel
Komunikat prasowy Kraków, 18 sierpnia 2020 r.MedApp podsumowuje II kwartał 2020 rokuMedApp S.A., polska spółka technologiczno-medyczna specjalizująca się w sztucznej inteligencji, mieszanej rzeczywisto�
Warszawa, 11.06.2018 r.Nieterminowe regulowanie opłat za sprzedane wyroby czy wykonane usługi dotyka 6/10 przedstawicieli sektora MŚP – wynika z 15. fali badania Bibby MSP Index. Z problemem niezapłaconej na czas faktury przynaj
Warszawa, 24.07.2018 r.W najbliższych miesiącach ponad 1/10 przedsiębiorców spodziewa się pogorszenia płynności finansowej. Ponadto odsetek firm liczących na poprawę sytuacji jest o 2,2 pkt. proc. mniejszy niż jesienią popr
Komunikat prasowy Kraków, 29 września 2020r.MedApp nawiązał współpracę z Akademią Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w KrakowieMedApp S.A. polska spółka technologiczno-medyczna specjalizując
INFORMACJA PRASOWA26 sierpnia 2020Ericsson i UNICEF inicjują globalne partnerstwo na rzecz zapewnienia szkołom połączenia internetowegoTrzyletnia inicjatywa, mająca na celu zidentyfikowanie luk w dostępie do internetuw 35 kra
Jak wynika z danych ARC Rynek i Opina, jedna czwarta użytkowników w wieku 57+ kupuje online, a jedna trzecia planuje zwiększyć wydatki na zakupy w Internecie. Rośnie także liczba osób w tej grupie wiekowej, które korzystają z
15-11-2017 | 11:25 | WarszawaW pojęciach smart data, data mining, Business Intelligence zawierają się przyzwyczajenia, upodobania i potrzeby konsumenckie – dane nas wszystkich. Od ich umiejętnego wykorzystania zależy, czy stani