Informacja prasowaWarszawa, 16 października 2019 r.Polacy na tropie urodzinowych prezentów*Wyniki ankiety PAYBACK Opinion PollUrodziny to wyjątkowy dzień w roku. Dla jednych jest to świetna okazja, by spotkać się z najbliżs
Warszawa, 02 września 2019INFORMACJA PRASOWANiemal 30 proc. firm z sektora MŚP udostępnia pracownikom samochody służbowe do użytku prywatnegoFirmowe auto do użytku prywatnego przestało być przywilejem jedynie dyrektorów i
Warszawa, 12 lutego 2018 r.Działalność eksportową w Polsce prowadzi ponad ¼ badanych przedsiębiorców w 14. fali badania Bibby MSP Index przeprowadzonego cyklicznie przez firmę faktoringową Bibby Financial Services. Raport pok
Idą zmiany w JPK: nowa struktura i kary finansowe za błędyPiotr Ciszewski, ekspert podatkowy w firmie inFakt, oferującej nowoczesne rozwiązania księgoweJuż od 1 lipca 2019 roku struktura JPK_VAT oraz deklaracje VAT mogą zosta
materiał prasowy8 października 2019Brexit – niezależnie czy będzie uporządkowany, czy tzw. „twardy”, znacząco odmieni relacje handlowe między Wielką Brytanią a krajami UE. O skutkach najważniejszej secesji minionych l
Warszawa, 26 października 2020Otwarta współpraca, czyli usługi delivery zaangażowane społeczniePierwsza fala pandemii na całym świecie podkreśliła znaczenie usług delivery dla zachowania bezpiecznego dystansu, jak i codzie
Informacja prasowaWarszawa, 13.02.2018 r. Transformacja IT w polskich firmach:koniec papierowych dokumentów kadrowych6 lutego b.r. prezydent podpisał ustawę o skróceniu czasu przechowywania dokumentów kadrowo-płacowych z 50 d
Czy można rozliczyć hulajnogę elektryczną w działalności gospodarczej?Aneta Socha-Jaworska, ekspert podatkowy w firmie inFakt, oferującej nowoczesne rozwiązania księgoweCzas stracony w korku kosztuje statystycznego mieszkań
Kredyt na bieżącą działalność, nie na inwestycje. Na co pożyczają polskie firmy?Polskie przedsiębiorstwa zadłużają się najczęściej na kwotę do 50 000 zł na 5 lat. Kredytów szukają zwykle osoby fizyczne prowadzące d
Rośnie popularność e-księgowości i elektronicznego obiegu dokumentówKonieczność pracy zdalnej, dystansowanie społeczne, wiele nowych i nie zawsze precyzyjnych regulacji wprowadzonych w ramach tarczy antykryzysowej – wszystk