Badanie Forbes Insights i Vertiv: centra danych nie spełniają potrzeb przedsiębiorstw?71% badanych firm przyznaje, że obecne centra danych nie zaspokajają ich wszystkich potrzeb[Warszawa, 20 marca 2020 r.] Tylko 29% osób podejm
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 20.01.2020JUŻ OD LUTEGO WCHODZI W ŻYCIE MAŁY ZUS PLUSJuż od 1 lutego 2020 roku zacznie obowiązywać Mały ZUS Plus, dzięki któremu poszerzy się grono przedsiębiorców, którzy będą mogli płaci�
Warszawa, 06.07.2018 r.W pierwszej połowie roku weszło w życie pięć ustaw dotyczących działalności gospodarczej, składających się na tak zwaną Konstytucję Biznesu. Ich celem jest przede wszystkim zreformowanie i uproszcze
Informacja prasowa03/02/2020Przeglądarka Edge uruchomiła, a Chrome wkrótce uruchomi domyślne blokowanie plików cookies. Oznacza to wielkie zmiany dla wydawców stron i reklamy internetowejW ciągu 2 lat nastanie świat bez cias
Kredyt na bieżącą działalność, nie na inwestycje. Na co pożyczają polskie firmy?Polskie przedsiębiorstwa zadłużają się najczęściej na kwotę do 50 000 zł na 5 lat. Kredytów szukają zwykle osoby fizyczne prowadzące d
Znak towarowy na wagę biznesu – jego odpowiednia ochrona wpływa na wartość przedsiębiorstwa2019-07-23 Zasoby intelektualne wpływają w ogromnym stopniu na budowanie konkurencyjności, innowacyjności, a także rozpoznawalnoś
Informacja prasowa Radzyń Podlaski, 8 stycznia 2020 r. Udany debiut Plantwear na NewConnect Producent drewnianych akcesoriów lifestylowych Plantwear zadebiutował dziś na NewConnect. Akcje spółki wzrosły o 51,5 proc. do 10,00 z
INFORMACJA PRASOWA26 sierpnia 2020Ericsson i UNICEF inicjują globalne partnerstwo na rzecz zapewnienia szkołom połączenia internetowegoTrzyletnia inicjatywa, mająca na celu zidentyfikowanie luk w dostępie do internetuw 35 kra
Prokrastynacja a ubezpieczenia na życie – czy szukamy wymówek?Zaległości, napięte terminy i zbyt dużo zajęć w jednym czasie to często efekt odkładania na później. Niektórzy mogą uznać, że takie osoby są po prostu le
Jak wynika z danych ARC Rynek i Opina, jedna czwarta użytkowników w wieku 57+ kupuje online, a jedna trzecia planuje zwiększyć wydatki na zakupy w Internecie. Rośnie także liczba osób w tej grupie wiekowej, które korzystają z