Warszawa, 28 sierpnia 2017INFORMACJA PRASOWAZły stan techniczny najczęstszą przyczyną wymiany samochodów firmowych w sektorze MŚP. W ponad połowie z niemal 2 milionów polskich przedsiębiorstw z sektora MŚP samochody służ
Informacja prasowa19/03/2020Domeny.pl: przybywa miejsc w sieci nawiązujących do koronawirusa, wielu z nich lepiej unikaćLawinowo wzrosła liczba domen ze słowami „covid” i „virus”Liczba rejestracji adresów internetowyc
Rozbudowa hotelu Mona Lisa w Kołobrzegu o condo apartamentyz finansowaniem Monument FundChoć w ostatnich latach turystyka w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie, w dalszym ciągu nie ma wystarczającej liczby obiektów zbiorowego
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, 02.11.2020 Grupa Waryński z szerokimi planami inwestycyjnymiWaryński S.A. Grupa Holdingowa, która realizuje projekty komercyjne i
Informacja prasowa – PolitanPaździernik 2017Biznesowy savoir-vivre podczas rozmowy kwalifikacyjnej –sztuka dla każdego z nasNiezależnie od zajmowanego stanowiska i branży, w której pracujemy, biznesowa sytuacja, jaką
Warszawa, 17.07.2018 r.Zdobycie idealnego kontrahenta to – w dobie wciąż rosnącej konkurencji oraz wzrostu gospodarczego – nie lada wyzwanie, a przecież stały i wiarygodny partner biznesowy jest dziś podstawą prawidłowego
RODO szansą na rozwój biznesu– raport Konica MinoltaWarszawa, 23 maja 2018 – Według badania opublikowanego przez Konica Minolta w pierwszym kwartale 2018 roku, aż 43% małych firm przyznaje, że nie ma wystarczającej wiedz
Warszawa, 16 lutego 2018 r.Informacja prasowa Często firmy, które przetwarzają dotyczące nas informacje postrzegą przepisy o ochronie danych osobowych jako zło konieczne. Dostrzegając jedynie negatywne strony ustaw i traktują
INFORMACJA PRASOWA26 sierpnia 2020Ericsson i UNICEF inicjują globalne partnerstwo na rzecz zapewnienia szkołom połączenia internetowegoTrzyletnia inicjatywa, mająca na celu zidentyfikowanie luk w dostępie do internetuw 35 kra
15-11-2017 | 11:25 | WarszawaW pojęciach smart data, data mining, Business Intelligence zawierają się przyzwyczajenia, upodobania i potrzeby konsumenckie – dane nas wszystkich. Od ich umiejętnego wykorzystania zależy, czy stani