Informacja prasowa15/01/2020Excel króluje w zarządzaniu informacją o produktach, systemy PIM stosowane sporadycznieJak polscy producenci zarządzają informacją produktową?Polscy producenci najczęściej zarządzają informacj
Warszawa, 15.11.2018 r.Informacja prasowa Prowadzenie biznesu wiąże się z przechowywaniem wielu dokumentów, w tym tych zawierających dane osobowe. W I kwartale 2018 roku liczba pracujących wynosiła 16 344 tys. – wynika z dan
Budżet bez deficytu? Oby się udało!26-08-2019 | 15:16 | WarszawaBudżet na 2020 r. bez deficytu byłby znaczącym krokiem do uzdrowienia polskiej gospodarki – uważają Pracodawcy RP. Realizacja takiego planu wydatków nie b
Fortinet ogłosił wyniki finansowe za II kwartał 2019 roku Warszawa, 12 sierpnia 2019 r. Fortinet, globalny dostawca zaawansowanych cyberzabezpieczeń, przedstawił wyniki finansowe za II kwartał 2019 roku. Wybrane pozycje prezent
Informacja prasowaWarszawa, 13.02.2018 r. Transformacja IT w polskich firmach:koniec papierowych dokumentów kadrowych6 lutego b.r. prezydent podpisał ustawę o skróceniu czasu przechowywania dokumentów kadrowo-płacowych z 50 d
Informacja prasowa Radzyń Podlaski, 17 lutego 2020 r.Blisko 3,3 mln zł przychodów i 0,5 mln zł zysku netto Plantwear w IV kwartale 2019 r. Plantwear,
Warszawa, 26 maja 2018 Informacja prasowaSamotne matki z finansami pod kreskąSytuacja ekonomiczna kobiet w Polsce poprawia się z roku na rok. Mimo to rzeczywistość, w której żyją samotne matki jest bardzo trudna – mówi Jol
Informacja prasowa Radzyń Podlaski, 7 stycznia 2020 r. Plantwear, producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, zaktualizował prognozę wyników na 2019 r. w oparciu o dane sprzedażowe za IV kwartał. Zgodnie z szacunkami przych
Informacja prasowa Radzyń Podlaski, 8 stycznia 2020 r. Udany debiut Plantwear na NewConnect Producent drewnianych akcesoriów lifestylowych Plantwear zadebiutował dziś na NewConnect. Akcje spółki wzrosły o 51,5 proc. do 10,00 z
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie