Prowadzenie firmy wiąże się z nierzadko z dużym nakładem finansowym. Dodatkowe fundusze pomagają przedsiębiorcom w bieżącym funkcjonowaniu lub też zostają przeznaczone na rozwój biznesu. O tym, skąd pozyskać korzystne fin
Warszawa, 18.07.2018 r.Informacja prasowa Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowychCzy zdajemy sobie sprawę z tego, jaki jest prawdziwy cel wydawanych w sklepach „kart stałego klienta”? Oczywiście jednym z gł
Informacja prasowa19/03/2020Domeny.pl: przybywa miejsc w sieci nawiązujących do koronawirusa, wielu z nich lepiej unikaćLawinowo wzrosła liczba domen ze słowami „covid” i „virus”Liczba rejestracji adresów internetowyc
Warszawa, 23 stycznia 2017 r.Zmiany w prawie, które wpłyną na realizację inwestycji w 2018 rokuW rozpoczynającym się roku zarówno inwestorzy, jak i wykonawcy będą musieli dostosować się do szeregu nowych obostrzeń przewid
Warszawa, 14 maja 2018 Informacja prasowaNie płacisz rachunków na czas?Oto z jakimi konsekwencjami musisz się liczyćUpomnienie mailem, przypomnienie o płatności smsem, w końcu pisemne wezwanie wysłane pocztą z groźbą egz
Warszawa, 20.06.2018 r.Ponad połowa firm z polskiego sektora MŚP jeszcze nie jest w stanie określić, czy brexit będzie miał wpływ na prowadzą przez nich działalności. 15% przedsiębiorców ma jednak obawy związane z wyjści
Warszawa, 3 września 2017Firmy coraz częściej korzystają z usług podwykonawców – informatyków, prawników, księgowych oraz innych specjalistów. W takich sytuacjach nie da się uniknąć przekazania danych osobowych na zew
Informacja prasowaWarszawa, 13.02.2018 r. Transformacja IT w polskich firmach:koniec papierowych dokumentów kadrowych6 lutego b.r. prezydent podpisał ustawę o skróceniu czasu przechowywania dokumentów kadrowo-płacowych z 50 d
Warszawa, 24.07.2018 r.W najbliższych miesiącach ponad 1/10 przedsiębiorców spodziewa się pogorszenia płynności finansowej. Ponadto odsetek firm liczących na poprawę sytuacji jest o 2,2 pkt. proc. mniejszy niż jesienią popr
Rośnie popularność e-księgowości i elektronicznego obiegu dokumentówKonieczność pracy zdalnej, dystansowanie społeczne, wiele nowych i nie zawsze precyzyjnych regulacji wprowadzonych w ramach tarczy antykryzysowej – wszystk