Nowe przepisy o kasach fiskalnych – jakie zmiany czekają na przedsiębiorców?Marta Serafin, doradca podatkowy w firmie inFaktOd 1 maja 2019 obowiązują nowe przepisy w zakresie kas fiskalnych. Urządzenia z elektronicznym oraz p
Warszawa, 06.02.2018INFORMACJA PRASOWA40 proc. przedsiębiorców z sektora MŚP ogranicza nadmierną eksploatację samochodów służbowychWedług badania zrealizowanego na zlecenie Carefleet S.A., 40,6 proc. przedsiębiorców z sek
Warszawa, 05.06.2018Głosowanie w Komisji Transportu PE – dobre wieści dla branży transportowej4 czerwca 2018 r. Komisja Transportu i Turystyki Parlamentu Europejskiego zatwierdziła zaktualizowane przepisy dotyczące branży tra
Warszawa, 20 października 2017 r.Informacja prasowa Wydawać by się mogło, że ustawienie monitora lub miejsca przechowywania dokumentów, nie ma dużego wpływu na funkcjonowanie firmy. A jednak służbowe biurko jest wyjątkowym
Czy można rozliczyć hulajnogę elektryczną w działalności gospodarczej?Aneta Socha-Jaworska, ekspert podatkowy w firmie inFakt, oferującej nowoczesne rozwiązania księgoweCzas stracony w korku kosztuje statystycznego mieszkań
Warszawa, 14.06.2018 r.Polski eksport nie zwalnia tempa. Działalność związaną z wywozem towarów za granicę kraju prowadzi ponad jedna piąta (23,3%) zapytanych polskich przedsiębiorców w 15. fali badania Bibby MSP Index. W o
Informacja prasowa26/06/2019Brexit i troska o bezpieczeństwo spowodowało skurczenie liczby domen europejskichW minionym roku liczba domen z rozszerzeniem .EU skurczyła się o ponad 130 tys. w porównaniu do 2017 roku. Również w
Ceny mieszkań biją kolejne rekordy, a młodzi Polacy zadłużają się na dziesiątki lat. Raport Oferteo.plMieszkania w Polsce drożeją w tempie niespotykanym nigdy dotąd. W styczniu 2020 średnia cena 1m2 na rynku wtórnym w War
Informacja prasowa15/03/2018Za sprawą polskiej firmy Passus SA testy aplikacji internetowych staną się dużo łatwiejszeAppStresser – nowe narzędzie do automatyzacji testów aplikacji wwwJuż niedługo będzie można dużo ł
Rośnie popularność e-księgowości i elektronicznego obiegu dokumentówKonieczność pracy zdalnej, dystansowanie społeczne, wiele nowych i nie zawsze precyzyjnych regulacji wprowadzonych w ramach tarczy antykryzysowej – wszystk