Ślub i wieńczące go wesele to najważniejsze wydarzenie w życiu większości z nas. Zazwyczaj planujemy je z dużym wyprzedzeniem i robimy wszystko, by były one zgodne z naszymi wyobrażeniami. Aby ten szczególny dzień rzeczywi�
Warszawa, 15 grudnia 2017 r. Okres przed Bożym Narodzeniem to jeden z najniebezpieczniejszych w ciągu całego roku – mówi ekspert z Fundacji Wiedza To Bezpieczeństwo. W ten wyjątkowy dla wielu z nas czas szczególnie aktywni s
Informacja prasowaBo wszystko się zmienia – Interprint na Łódź Design FestivalZmiana to najdonośniejszy trend naszych czasów. Jej wagi nie sposób przecenić. Dlatego właśnie ona – globalna transformacja i trendy
Badanie Forbes Insights i Vertiv: centra danych nie spełniają potrzeb przedsiębiorstw?71% badanych firm przyznaje, że obecne centra danych nie zaspokajają ich wszystkich potrzeb[Warszawa, 20 marca 2020 r.] Tylko 29% osób podejm
Warszawa, 14.06.2018 r.Polski eksport nie zwalnia tempa. Działalność związaną z wywozem towarów za granicę kraju prowadzi ponad jedna piąta (23,3%) zapytanych polskich przedsiębiorców w 15. fali badania Bibby MSP Index. W o
Materiał prasowy 04.12.2019Kredyt gotówkowy na Święta, czyli co warto wiedzieć?Jak wynika z szacunków firmy Deloitte, na tegoroczne Święta wydamy średnio 1521 zł – to ażo 350 zł więcej niż przed rokiem . Pomimo tego,
Warszawa, 06.07.2018 r.W pierwszej połowie roku weszło w życie pięć ustaw dotyczących działalności gospodarczej, składających się na tak zwaną Konstytucję Biznesu. Ich celem jest przede wszystkim zreformowanie i uproszcze
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 02 września 2020 r.Lokowanie kapitału w sektorze odnawialnych źródeł energiiZ roku na rok rynek energetyki odnawialnej w Polsce rozwija się coraz szybciej. O korzystnych warunkach jego ekspansji dec
Informacja prasowaWarszawa, 27.03.2018 r. Grupa Kapitałowa Transition Technologies (GK TT) – polski lider IT w obszarze energii, gazu i przemysłu, rozwija zagraniczną sieć biur i spółek partnerskich. Spółka Transition Techn
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�