Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% �
Warszawa, 19 grudnia 2019 Podwyżki cen energii elektrycznej sprawiają, że miasta i gminy szukają sposobów na oszczędności. Szczecin redukuje ilość świątecznych iluminacji, Olsztyn odwołuje miejskiego sylwestra, a Chodzież
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie
Małe firmy nie korzystają z danych. Czy Big Data ma sens w MŚP?Warszawa, 25 września 2019 – Tylko 12% małych i średnich firm w Europie korzystało z Big Data w 2018 roku (w porównaniu z 33% dużych). W Polsce duże zbiory
Alimenciarze zza kółka przechodzą na uboższą dietęSkuteczniejsza niż dotychczas egzekucja, a także wzmożone kontrole. W ten sposób rząd chce walczyć z nieuczciwymi alimenciarzami, pracującymi w branży transportowej, któ
28.05.2018 Informacja prasowa PMR Restrukturyzacje SA——————————————————————————
Warszawa, 02 września 2019INFORMACJA PRASOWANiemal 30 proc. firm z sektora MŚP udostępnia pracownikom samochody służbowe do użytku prywatnegoFirmowe auto do użytku prywatnego przestało być przywilejem jedynie dyrektorów i
Komunikat prasowy Kraków, 29 września 2020r.MedApp nawiązał współpracę z Akademią Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w KrakowieMedApp S.A. polska spółka technologiczno-medyczna specjalizując
Warszawa, 18 marca 2020 r.KOMUNIKAT PRASOWYBank Pocztowy podnosi limit płatności bez konieczności podawania kodu PIN do 100 złotych w transakcjach zbliżeniowychRusza usługa Bank Pocztowy GotowyBank Pocztowy podwyższył limi
Warszawa, 6 października 2017 r.Brak płynności finansowej jest jednym z największych problemów, z którym spotykają się firmy z sektora MŚP. Każdy przedsiębiorca tworzy własny łańcuch zobowiązań, budują go należności