Informacja prasowa14 maj 2019, WarszawaBiurowy dress code i rajstopy. Jak nie popełnić wizerunkowego faux pas?Profesjonalny wizerunek to podstawa udanej kariery zawodowej. W środowisku biznesowym obowiązuje specyficzny dress cod
Informacja prasowa03/02/2020Przeglądarka Edge uruchomiła, a Chrome wkrótce uruchomi domyślne blokowanie plików cookies. Oznacza to wielkie zmiany dla wydawców stron i reklamy internetowejW ciągu 2 lat nastanie świat bez cias
Informacja prasowa Warszawa, 23.01.2018 r. Komisja Europejska chce ujednolić przepisy dla pracowników delegowanych w całej UEPrzewodniczący Komisji Europejskiej, Jean-Claude Juncker, w podsumowaniu 2017 roku, przedstawił propoz
Materiał prasowy 04.12.2019Kredyt gotówkowy na Święta, czyli co warto wiedzieć?Jak wynika z szacunków firmy Deloitte, na tegoroczne Święta wydamy średnio 1521 zł – to ażo 350 zł więcej niż przed rokiem . Pomimo tego,
Tajemnica faktury za energię: gdzie ukryta jest nasza podwyżka?Nierzadko denerwujemy się na wysokie rachunki za prąd jednak właściwie nie wiemy, za co płacimy. Tymczasem na fakturę składa się mnóstwo czynników. Jak ją czy
Informacja prasowa15/03/2018Za sprawą polskiej firmy Passus SA testy aplikacji internetowych staną się dużo łatwiejszeAppStresser – nowe narzędzie do automatyzacji testów aplikacji wwwJuż niedługo będzie można dużo ł
Materiał prasowy, 23.09.2019Już za moment październik, a wraz z nim kolejne roczniki czeka rozpoczęcie ważnego etapu w życiu, jakim są studia. Dla wielu młodych-dorosłych ten moment wiąże się również ze zrobieniem kolej
Warszawa, 04 grudnia 2017 r.Informacja prasowaRaportowanie do Urzędu Ochrony Danych Osobowych (dalej UODO) o własnych naruszeniach to konstrukcja prawna wywodząca się z art. 33 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 20.02.2020ZMIANY W ZASTOSOWANIU STAWKI 0% DLAWEWNĄTRZWSPÓLNOTOWEJ DOSTAWY TOWARÓWOd stycznia 2020 zaczęły obowiązywać nowe regulacje prawne dotyczące wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów. Gł�
Rośnie popularność e-księgowości i elektronicznego obiegu dokumentówKonieczność pracy zdalnej, dystansowanie społeczne, wiele nowych i nie zawsze precyzyjnych regulacji wprowadzonych w ramach tarczy antykryzysowej – wszystk