Warszawa, 28.05.2018 r.Popularność faktoringu rośnie. Prawie 90% prowadzących firmę z sektora MŚP zna to pojęcie – wynika z 15. fali badania Bibby MSP Index cyklicznie przeprowadzanego przez Bibby Financial Services. Co dzies
Warszawa, 16 lutego 2018 r.Informacja prasowa Często firmy, które przetwarzają dotyczące nas informacje postrzegą przepisy o ochronie danych osobowych jako zło konieczne. Dostrzegając jedynie negatywne strony ustaw i traktują
Warszawa, 06.02.2018INFORMACJA PRASOWA40 proc. przedsiębiorców z sektora MŚP ogranicza nadmierną eksploatację samochodów służbowychWedług badania zrealizowanego na zlecenie Carefleet S.A., 40,6 proc. przedsiębiorców z sek
Warszawa, 30 maja 2018 Informacja prasowaKiedy coraz częściej słyszysz:„Mamo, kup mi”. Jak mądrze odmawiać dziecku?Tłumaczysz dziecku, że nie masz pieniędzy, a ono pociesza cię słowami: „Nie martw się mamo, weźmie
Tajemnica faktury za energię: gdzie ukryta jest nasza podwyżka?Nierzadko denerwujemy się na wysokie rachunki za prąd jednak właściwie nie wiemy, za co płacimy. Tymczasem na fakturę składa się mnóstwo czynników. Jak ją czy
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 13.11.2018W kwestii oszczędności na tle Europy Polacy od lat wypadają blado. Jednak dane pokazują, że w ostatnim czasie sytuacja naszych finansów uległa poprawie. Jak obecnie kształtuje się nasza
materiał prasowy8 października 2019Brexit – niezależnie czy będzie uporządkowany, czy tzw. „twardy”, znacząco odmieni relacje handlowe między Wielką Brytanią a krajami UE. O skutkach najważniejszej secesji minionych l
Jak wynika z danych ARC Rynek i Opina, jedna czwarta użytkowników w wieku 57+ kupuje online, a jedna trzecia planuje zwiększyć wydatki na zakupy w Internecie. Rośnie także liczba osób w tej grupie wiekowej, które korzystają z
Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% �
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�