Warszawa, 20.06.2018 r.Ponad połowa firm z polskiego sektora MŚP jeszcze nie jest w stanie określić, czy brexit będzie miał wpływ na prowadzą przez nich działalności. 15% przedsiębiorców ma jednak obawy związane z wyjści
Ponad 40 proc. z nas skorzystało z niej podczas rozliczania podatku za zeszły rok, a ponad jedna czwarta nie wprowadziła żadnych zmian w zaproponowanym rozliczeniu. Z usługi skorzystali przede wszystkim lepiej wykształceni i zamo
Ważna zmiana dla przedsiębiorców. Czy postępowanie gospodarcze będzie szybsze?2019-10-28 Już od 7 listopada zaczną obowiązywać zmiany w kodeksie postępowania cywilnego. Zgodnie z nimi wraca odrębne postępowanie gospodarcz
Czy polskie MŚP są gotowe na chmurę?Warszawa, 30 lipca 2019 – Tylko 11% polskich firm korzystało z usług w chmurze publicznej w 2018 roku. Średnia dla Unii Europejskiej była ponad dwa razy wyższa (26%), a Finlandia zanotowa�
Prokrastynacja a ubezpieczenia na życie – czy szukamy wymówek?Zaległości, napięte terminy i zbyt dużo zajęć w jednym czasie to często efekt odkładania na później. Niektórzy mogą uznać, że takie osoby są po prostu le
Warszawa, 14 grudnia 2017 r.Porównanie Europy, Azji i Ameryki PółnocnejZ problemem niezapłaconej faktury przynajmniej raz w miesiącu styka się ponad połowa firm badanych w 14. fali badania Bibby MSP Index. Blisko dla co czwart
Informacja prasowa Warszawa, 31.07.2017 r. Polscy kierowcy pod lupą europejskich służb kontrolnychZgodnie z nowelizacją Ustawy o Transporcie Drogowym, w Polsce do końca listopada 2017 r. powstanie Krajowy Rejestr Elektroniczny
Warszawa, 30 listopada 2017 r.Długie terminy płatności nękają branżę budowlanąPrawie ¾ firm z branży budowlanej ma problem z opóźnieniami w płatnościach za sprzedany towar lub świadczone usługi. Ponad 20% respondentó
Warszawa, 14.06.2018Parlament Europejski zablokował pozytywne zmiany dla polskich przewoźnikówZ Parlamentu Europejskiego nadeszła zła wiadomość dla sektora transportowego. Sprawozdanie Komisji Transportu Parlamentu Europejskie
materiał prasowy 6.12.2018650,7 bilionów £, czyli ponad połowa wartości całego brytyjskiego handlu to towary importowane . Najczęściej transportowane są maszyny, między innymi komputery, pojazdy czy farmaceutyki. Znaczną c