Warszawa, 7 listopada 2017 r.7 na 10 polskich przedsiębiorców z sektora MŚP odnotowało w swoim otoczeniu biznesowym pogorszenie relacji biznesowych i trudności w pozyskaniu nowych kontrahentów spowodowane opóźnieniami w płatn
Warszawa, 02 września 2019INFORMACJA PRASOWANiemal 30 proc. firm z sektora MŚP udostępnia pracownikom samochody służbowe do użytku prywatnegoFirmowe auto do użytku prywatnego przestało być przywilejem jedynie dyrektorów i
Komunikat prasowy Kraków, 29 września 2020r.MedApp nawiązał współpracę z Akademią Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w KrakowieMedApp S.A. polska spółka technologiczno-medyczna specjalizując
Jak wynika z analizy serwisu Chwilowo.pl, pożyczki pozabankowe przestają być produktami niszowymi skierowanymi wyłącznie do osób bez zdolności kredytowej czy o problematycznej historii finansowej. W minionym roku w serwisie Chwi
Warszawa, 16 lutego 2018 r.Informacja prasowa Często firmy, które przetwarzają dotyczące nas informacje postrzegą przepisy o ochronie danych osobowych jako zło konieczne. Dostrzegając jedynie negatywne strony ustaw i traktują
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, 02.11.2020 Grupa Waryński z szerokimi planami inwestycyjnymiWaryński S.A. Grupa Holdingowa, która realizuje projekty komercyjne i
Warszawa, 12 lutego 2018 r.Działalność eksportową w Polsce prowadzi ponad ¼ badanych przedsiębiorców w 14. fali badania Bibby MSP Index przeprowadzonego cyklicznie przez firmę faktoringową Bibby Financial Services. Raport pok
Warszawa, 20 października 2017 r.Informacja prasowa Wydawać by się mogło, że ustawienie monitora lub miejsca przechowywania dokumentów, nie ma dużego wpływu na funkcjonowanie firmy. A jednak służbowe biurko jest wyjątkowym
Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% �
15-11-2017 | 11:25 | WarszawaW pojęciach smart data, data mining, Business Intelligence zawierają się przyzwyczajenia, upodobania i potrzeby konsumenckie – dane nas wszystkich. Od ich umiejętnego wykorzystania zależy, czy stani